Jag Avskyr

 
 
 
Varför är det alltid något.... något som gör att inte himlen är blå,... att jag är glad och mår bra.. 
Alltid detta på himeln... orosmoment ...  orosmoln massa tankar ...alltid 
Kan det aldrig bli mitt år .. vårt år ?  Blir ledsen jag orkar inte ...
 
Och Sverige vann med 1-0  nä jag är inte sådär jätte intresserad utav detta VM men har en man som gärna vill se alla matcher så fort han är ledig och vill man va social ja då sitter man väl där?
 
Blir snart bara för det är VM ... som då Ingemar Stenmark åkte ett lopp då jag gick i skolan? att Sverige stannar, TV apparater dras fram på arbetsplatserna och alla sitter klistrade och håller andan… ?!
Är ni intresserade eller hur är det hos er?
 
Ja har ju sagt det förrut...
Hatar falska människor ,  de som ljuger, ( finns inget värre med människor som ljuger) ,,.. såna som hittar på saker för egen räkning för att få ut något bra utav det
HUR kan man va så rutten ? ljuga ihop för att få ut nåt som inte finns
AVSKYR Blir ledsen... Vill inte tänka .. vill inte.. 
 
Sen är det VAB idag då sessan Ebban bebban är sjuk 
Förkyld och röd nos som rudolfmed röda mulen hi hi åhh mamma sägerr ebba 
Inget skoj 
 
Förlåt inte på skrivhumör 
vi hörs mina fina 
 
 
 
 
 
Publicerat i Allmänt
Taggar: ledsen / livingroom / oro / ångest
#1 / / Jessica Högberg:

Låter jobbigt... Gubben är intresserad, jag tittar om jag är ledig på Sveriges matcher.

#2 / / Netti Starby:

Jag är inte heller intresserad av fotboll men visst var det kul att Sverige vann! :-D Kramis

#3 / / Eva`s blogg:

Jag gillar fotboll men inte alla matcher, jag skall ju till chefen i dag även ta upp en kränkning som är pga av en kollega som du skriver ljuger för att ställa sig själv i bra dager usch jag har jobbat i 40 år nästa år o aldrig varit med om detta men jag kan inte bara reagera utan nu AGERAR jag oxå måste få ett slut!! ta hand om dig vännen kramis

#4 / / Mirre:

Människor som ljuger är verkligen energislukare

#5 / / Matilda Berlin:

Men fyyy! Ge henne en stor krya på dig kram från mig!! <3

#6 / / Louise:

Kul att Sverige vann iallafall! :D stackare! :/

#7 / / åsa i åsele:

Lämnar ett gäng kramar <3

#8 / / MADDISENJ.SE:

Usch jag hatar också falska människor som ljuger!! Här hemma blir det också väldigt mycket fotboll, men som tur är så tycker jag det är rätt kul :p

#9 / / JoJo:

falska människor är bland det värsta jag vet! ;o massa kramar till dig bönan <3

#10 / / Hanna Karlsson:

Men fy vad tråkigt att läsa! Hoppas att du snart mår bättre. Kram fina du. <3

#11 / / Johanna:

Trist med orosmoln och folk som ljuger! :( Och inget kul med sjuka barn, hoppas hon mår bättre igen! :)

Hugo och jag får styra upp bilen till dig så du blir glad. Erik har semester i 2veckor efter midsommar så då håller vi oss hemma, men sen så :) Om du vill :)

Jag tittar på Sveriges matcher, är mer för handbollen nu :P

#12 / / Linda :

Jag gillar fotboll men avskyr också sådana personer. Sorgligt att dom ens existerar, egoister. Ja, dom klarar vi oss utan!
Svar: Hahaha ja känns precis som att det behövs ett par nya boobs för att klä i dom baddräkterna, håller med. Ja jäklar det blåser verkligen storm här idag! Galet! Typiskt till midsommar o allt!

#13 / / Linnea Kinis:

jag ser minst två matcher per dag, hehe :D min sambo är inte lika intresserad så han ser bara Sveriges matcher!

#14 / / NICOLE:

Å de där känslorna är inte alls roliga att handskas med :(( <3 kram