Ingen vill klä av sej naken det är orsaken

 
 
RIKTIGT HÄRLIG, GLAD OCH SKÖN MIDSOMMAR till er ! 
 
Hoppas ni har haft  en härlig dag hur ni än firar, om ni firar. Mångas favorithögtid har jag förstått, inte min kanske även om det är himla mysigt (men det är ju alltid kallt/regnigt/blåsigt, 
En del har jag hört haft ösregn men här inget regn direkt men sååå kallt  9 gr va det ett tag här Brrr 
 
Jag är inget jätte fan . Jag gillar inte sill och barnen är för stora för dans runt  granen
jag menar midsommarstången  ( man kan tro det är jul så jäkla kallt ) Det va några år sen 
så nja en hemma dag här med god mat blev det 
Va har ni hittat på för skoj ? 
 
 
Bästa Ebbisen som är så vacker och idag extra i håret 
Den enda lilla skatt som blev med på bild idag 
 
 
 
 
15 gr kallt vid grillningen idag ,  vi frös grillade  och åt inne .
... 
Ja kom på skillnaden på midsommar och jul ... 
På julen är man inne  , på midsommar är man ute ..  Tjohoo 
 
 
 
 
 
Väldans god mat va det i vartfall vi inte hade så fina bilder men ja...
vi flyttade ju in så dukningen blev kvar ute hi hi 
 
 
 
 
 
Bästa morgondagen önskar jag er 
Trevlig midsommar dag i morgon 
 
Ha nu en fortsatt fin midsommar så hörs vi igen så klart 
hoppas ni hinner kika in 
 
ALL KÄRLEK 
 
 
 
 
 
Publicerat i Allmänt / På bordet
Taggar: fira / food / grilla / mat / midsommar / på bordet
#1 / / Veiken:

Det är i alla fall ljusare ute än på jul! Vi åt också inne i ett uterum! :) Kram och ha en fin midsommardag!

#2 / / åsa i åsele:

Min basilika har frusit, den rosa rosen har blåst sönder och övriga blomster ser dystra ut.
Gårdagens temperatur höll sig strax över + 10
Vi valde bort grillat och åt vår middag inomhus.
Någon midsommarstång har jag icke sett, körde runt en sväng med min mor igår då jag skjutsade hem henne, vi kollade lite på blommor i andras trädgårdar :) men som sagt vi såg inte en skymt av att det var midsommar.
Ha en fin midsommardag, kram

#3 / / Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Jag gillar inte heller sill...

#4 / / Louise:

Ja usch va kallt det var igår riktig höst! Hoppas sommaren är tillbaka snart! :D

#5 / / sarah:

åh ser gött uta =)

#6 / / Linda :

Åh så himla god mat! Salladen såg ju så himla god ut med massa äpplen!
Svar: Hihi gulle dej! Vi hade en bra midsommar med god mat & lekar precis så som det skall vara!

#7 / / Petra Olsson:

skärgårdsill e okej men jag är inget fan av sill utan äter det typ 2 ggr per år:) här blev midsommar väldigt lugnt, kramar

#8 / / Maria Pettersson:

Jag jobbade på midsommar.. här i Norge firar vi inte midsommarafton ;) hoppas ni hade trevligt trots vädret!

Svar: Hej hej förstår inte msn ja kunde inte kommentera inne hos dej ? varför har du tryckt på nån knapp =) ja kikar såddär o maken på varenda lediga minut då han inte jobbar så nästan var match =)
Ullie Webersköld

#9 / / Pauline Hurtig:

haha vilken rolig och bra dikt

#10 / / Jennifer:

Härligt dikt haha