Förstår inte meningen

 
 
 
 
 
 
Jag förstår verkligen inte meningen 
 
Solen strålar från en knallblå himmel och jag är så glad bara älskar detta väder 
Fick sitta där och mysa i 27 g varmt och då fläktade det lite. ofta där på baksidan  ( mera lä på framsidan )
 
Alla verkar vara i denna FOTBOLLSYRA som är 
Nä inte ja då bryr mej sådär men här är det ju så var dag med denna fotbollstokiga älskling 
 
Hur är det hos er ? Gäller fotbollen?
 
En mening till allt det svåra som händer i livet .. Snälla visa mej meningen för jag fattar inget och vill inte leva i detta mera  Jag försöker var dag att förstå vad som hände men förstår inte meningen med all svåra 
 
 
 
 
 
#1 / / Netti Starby:

Jag tittar inte heller på fotboll och vilket fint citat! <3 Kramis

#2 / / åsa i åsele:

Ser inte på fotbollen, men hänger med... jag vet att Sverige gick vidare och att Tyskland åkte ut ;-)
Jag tror faktiskt att allt som händer har en mening, även om det är svårt att förstå...
vissa saker gör oerhört ont, precis som andra ger glädje.
Om Du tänker på annat som hänt i Ditt/Ert liv, det finns alltid bra och sämre saker, tänk om Du aldrig träffat Stefan..
Som exempel, om jag inte flyttat till Åsele från Örnsköldsvik och om J inte flyttat från Strömsund till Åsele hade vi två aldrig träffats... så det är ju inte bara tråkiga saker som händer i livet.

Idag ska vi till Lycksele å Elin ska kolla ögonen hos Optiker, troligtvis lär det bli glasögon.

kram

#3 / / Emma Engström:

Det är såå roligt att det gick bra för Sverige! :D

#4 / / Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Det kan vara svårt att hitta meningen i saker som händer :/

#5 / / NICOLE:

Ja gud ja här stöttar och supportat vi fotbollen i högsta grad :D så kul ju att det går så bra =)

Ingen fotboll för egen del men sonen tittar ;)

#7 / / Pauline Hurtig:

min sambo är tillomed mindre intresserad än mig