Det är de små ljuspunkterna

 
Idag kom MIDSOMARSTÅNGEN fram 
Bjuds på mörka kvällsbilder hos casa weberskölds idag 
 
Trodelidooo mina hjärtan !
Hoppas allt är väl och dagen varit bra 
 
 
 
Syns väl inte jag gillar Ernst ?
Alltså många saker är bara för dyra men ja jag gillar ju dessa 
Vas,  ljusstake, tändstiksask,  lykta , = love it!!
 
Och på fredag är det  midsommarafton
 Hur ska du fira dagen? 
Alltid närman räknar ned mot midsommar...då försvinner det där härliga vädret och det väntas ostadigt väder och regn - typiskt! 
Det såg ut som att det ska regna då också innan  men nu visar de plötsligt 0%nederbörd
och t.o.m. lite sol så fingers crossed!
Prinsen sa idag sommar kommer igen nästa vecka men inte i midsommar så klä dej varmt och ta med paraply 
 
 
Alltid bra med lite visdomsord på vägen 
Precis så som jag känner just nu 
 
 
 
 
 
 
Kvällsbild även här med de nyaste naglarna idag OMBRE med lite rosa  = like it 
Jag som är larvig och ofta har fransk bara 
 
 
 
Nu ropar sängen på mig och jag älskar att jag ska krypa ner i nytvättade sängkläder…  vardagslycka!
Natti när det är dax  
Önskar dej bästa morgondagen 
Kramar & Kärlek! 
 
Publicerat i Allmänt / På bordet
Taggar: ljus / midsommar / på bordet
#1 / / Netti Starby:

Ernst har verkligen fina saker och vilka läckra naglar. Ha en fin dag! <3 Kramis

#2 / / Eva`s blogg:

så mysigt, vi är bjudna till syrran i Skanör blir pool bad mat spel o umgås alla syskonen samlade med respektive skall bli kul :) men jobbar till 14.30 först kram fina så fina naglar du har gumman <3

#3 / / Louise:

Superfina naglar! :D
Sv: hmm kan det vara filmen San Andreas du tänker på? :D

#4 / / åsa i åsele:

Var glad å nöjd för vet Du va... ;-)
Vädret är ju svårt att påverka.
Känns inte som jag har tänkt fira midsommar, har ingen lust... mår skit.
Blir det inte bättre ska jag ringa Sjukstugan på måndag.
kram

#5 / / Linda :

Hihi ja detta typiska midsommar väder, vad skulle vi göra utan det,hehe. Sålänge det visar uppehåll så får det vara ok. Glad midsommar på dej!
Svar: Hihi, men eller hur, nu finns det ännu mer Dubai i bloggen! Äh härligt med klippning det hade jag med behövt!

#6 / / Miss Philipsen:

Vad fint du har gjort det och vilka härliga naglar!
Ja men visst blir det regn till midsommar, vad har man att förvänta sig ;O

#7 / / NICOLE:

Ja Ernst har faktiskt en hel del fint i sitt sortiment :D och visst är det typiskt vilket väder det är nu.. lagom till midsommar ;) kram

#8 / / Linnea Kinis:

ja här har dom lovat regn imorgon. inte kul!

#9 / / Pauline Hurtig:

så fint med Ernst :D

Så fint du ordnat inför midsommaren :D

#11 / / Miss Jennifer:

Söt midsommarstång, min bror kom med något liknande idag haha