Då börjar jag gråta

 
Älskad lilla skatten  ...    I dag va det dax för uppvisning på gymnastiken 
Oj oj oj vilka kännslor det väckte .. 
 
Halloj hjärtan!
Hoppas ni fått en in söndag med massa häng sol och kärlek 
Kunnat vila upp er och njutit utav helgen och detta sommar väder 
 
Vilken underbar dag annars Vi har haft pendlande mellan 29 och 30 gr varmt 
Puh ja nästan för varmt men det kommer jag inte säga jag som älskar det . 
 
Ingångsmarsch flaggor alla lyckliga gymnaster
Allt detta kände mamma igen .. och börjar gråta 
 
Ja det är ju så att detta har jag oxå gjort. Tränat gymnastik , tävlat haft uppvisning   ( japp tro det eller ej )  och alla känslor blev så känslosamma så mamma börjar gråta och ebba rädd va händer mamma gråter du ? 
Ja stora skrutt ...
 
Man kommer ihåg hur allt va hur man hejade på sina kompisar och hur nervös man va och allt liksom 
roliga känslor men ändå ... 
Inte dåligt utav gymnasterna heller att ha uppvisning i 29 graders   gick knappt andas i gympa salen . 
 
 
Lilla plutta så himla duktig .synd inte videon gick och dela här men ja lite bilder ändå 
 
 
 
2:A I andra ledet 
 
 
Rolig dag med denna upplevelse 
Roligt att någon tagit efter min hobby grej då ja va liten  och samma förening dessutom 
 
 
 
 
 
 
#1 / / Netti Starby:

Jag grinade också när min dotter hade uppvisning och det väcker verkligen känslor :-D Kramis

#2 / / ramona:

Jag minns när dottern hade uppvisning och dom kom gåendes in till musik, vet inte om jag är känslig men oj så tårarna kom <3 Varmt är det och jag vågar inte klaga, då blir det väl kallt igen så vi njuter av värmen ;) Men myggen är inte värst roliga *haha* Kram vännen och fin måndag till dig <3

#3 / / åsa i åsele:

Vädret är inte lika härligt längre, igår var det rent av kyligt och idag blåser det storm... okey jag överdriver pytte pytte lite.

Två veckor kvar av skolan, fredag den 15 juni är det skolavslutning.

Jag känner igen detta att gråta då ens barn gör något speciellt å känslorna svämmar över <3

Efter helgens uppdatering har min mobil börjat konstra och vissa appar typ snapchat funkar icke, ska starta om mobilen i dag å förhoppningsvis funkar allt som vanligt efteråt. Skulle WhatsApp'a med min faster som är bosatt i Tyskland men även den appen har försvunnit...

Jag hoppas verkligen Dina ben börjar sluta göra ont och myrkrypning försvinner så Du kan sova.

Kul att Ni nu kan umgås med Din mor.

kram

#4 / / Denise:

Åh vad kul med uppvisning!

#5 / / Veiken:

Det är fantastiskt att kunna vara stolt över sina barn. Är det dessutom kopplat till nostalgi blir man så rörd så rörd! Kram

#6 / / NICOLE:

Å så kul, hade också mycket uppvisningar med truppgympa/dans som liten :)

#7 / / Linda :

Gymnastik så kul det gick jag med i när jag var liten! Varit supervarmt här med, härligt!
Svar: Ja gillade färgerna i vår nya matta, passade bra in här hemma hos oss. Ja vi har haft en helt underbar helg. Ja, drönare! Eller hur det är hur ballt som helst att flyga med!

Klart man gör det :). Man blir ju så stolt över sina barn :)

#9 / / Petra Olsson:

Ja men man älskar dem så det gör ont klart man måste få visa lite känslor.kram o fin kväll i hettan

#10 / / MALIN:

Så roligt för henne! Kram

#11 / / Annelie:

Förstår verkligen att dina känslor rann över när de tågade in..och jag håller med dig, skoj att en av jänterna tagit över detta intresse från dig.
Jag har en kusin som var väldigt duktig i gymnastik i sin ungdom...

Kramar om i sommarvärmen och du, jag njuter också FULLT ut. :-)

#12 / / Pauline Hurtig:

åååh! vad roligt