VARFÖR har himlen ingen telefon?

 
VARFÖR har himlen ingen telefon ? Jag behöver ju prata med dej nu  :(
  
 
 
 
Alla dessa tankar som alltid kommer vid läggdax 
Jag pussar era kort godnatt men skulle vilja prata och tala om att jag älsksar Er och SAKNAR er sååååå massa
Jag har så mycket som jag skulle vilja tala om nu ...  
Tänker på att äntligen va det något positivt jag ville berätta så går det inte. 
Tänker jag tar telefonen och ringer .. sen .....
SORG är jobbigt!! 
 
 
 
 
Publicerat i Allmänt / sorg
Taggar: ledsen / sorg / sorgarbete
#1 / / Anonym:

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️/kram från Lena i Bankeryd

Svar: men Tack min goa fina vän ❤️❤️ Lena ❤️❤️ pussar
Ullie Webersköld

#2 / / Emma Engström:

Massa kramar till dig! <3

#3 / / Dixi Wonderland:

Kram på dig :/

#4 / / Matilda Berlin:

Skickar alla kramar till dig vännen <3

#5 / / åsa i åsele:

Mm vet exakt hur det är... hur det känns. Jag bröt ihop häromkvällen å bara grät... grät och grät, jag tog med mig Frost på promenad och grät klart i skogen, där känner jag ändå en tröst.

Min mor menar på att jag borde ha gråtit klart nu, jag har inte sett min mor gråta en enda gång... jag vet inte ens ifall jag tror hon sörjer... hon verkar knappt bry sig.

kram

#6 / / Carolina:

Ja, det är tufft att inte kunna ta och prata med den som man så gärna vill prata med som inte existerar på den här jorden mer. Det är tufft :/

#7 / / Pauline Hurtig:

önskade verkligen att himlen hade telefon, eller besökstider..

#8 / / Martina:

Skulle behöva så ringa pappa o lillebror som peppar mig