Latest on Instagram

 
LATEST -  snaphots  
Lite senaste på Instagram 
 
WEBERSKOLD heter jag där adda gärna 
 
Godkväll på er sweeties ! 
Tack mina underbaringar som kikar in .. va glad jag blir när ni är här  ❤ 
 
 
 
Publicerat i Allmänt / Instagrambilder
Taggar: instafoto / instagrambilder / instagramcollage / randoms / snapchat
#1 / / ramona:

En god morgon kram till dig min vän <3

#2 / / Anita:

Fina bilder :D Kram

#3 / / Dixi Wonderland:

Vet du vad blommorna på sista bilden till höger heter? Har också plockat såna nämligen :D

#4 / / Eva`s blogg:

mysigt collage gums hoppas du har det bra du får ta en weekend i Malmö så får vi umgås ;) kramis

#5 / / Johanna:

Så fina bilder =)

Ja foten är mindre svullen idag, så det går åt rätt håll! :)

#6 / / Amanda Persson:

fina bilder :)

#7 / / NICOLE:

Härliga bilder :D

#8 / / Johanna:

I början av maj tror jag, hade vi en del, men de dog en snabb död via Erik, sen har det varit rätt snålt (tack och lov), denna getingen var rätt slö med s¨å det var säkert därför den stack mig.

#9 / / Pauline Hurtig:

fina bilder! :)