Jag avskyr verkligen

 
Plötsligt hörde jag hur det närmade sig… regnet!  oh my, när det kom...  det hoppade på gatan här utanför 
 och jodå Där kom Åskan oxå jag som avskyr åska.., Jag avskyr verkligen !!
 
Skojade med skatterna med en pipig röst : Pappa Måste komma hem nu  jag är rädd för åskan var är han ?? Kommer han inte ? De fnissade då de insåg jag skojade ha ha 
Det har kännts i huvudet tycker ja sådär snurrigt och tryckande  jobbigt som migrän nästan  och alla skatterna har kommit idag och velat ha alvedon för huvudvärken  .. 
Det enda med  tryckandet va att luften kändes lättare efteråt 
 
Hur har ni haft det hos er ? samma väder ?
 
 
 
 
Japp det blev soffhäng med Allsång på Liseberg  när åskan fortsatte dåna utanför . för jo det kom flera gånger om med detta åsk regn och åskan hua 
 
 
Ben status : 
 jo men faktiskt jag tycker att det går framåt 
ont har jag ju men inte på samma sätt  ( vet ju inte hur ont man har då man brutit benet heller så   .. ) och det funkar mera att flytta på benet och så så ja framåt går det i vartfall och det är jag glad för 
Sen 19:de  dags för läkaren igen så lite kvar tills dess 
 

Önskar dig en riktigt fin tisdag fylld av happiness! 

Kramar & Kärlek!

 

 

#1 / / Netti Starby:

Jag trodde att det skulle åska hos mig igår för det kändes som det. Men lite regn fick vi ändå. Ha en fin dag! :-D Kramis

#2 / / ramona:

Jag gillar verkligen inte åska :( Går bara fram och tillbaka och kan absolut inte komma till ro. Och kommer det på natten sover jag inte alls. Vi hade ingen åska här igår, bara kvavt och klibbigt och mulet, inte ens regn. Hur går det för dig med allt? Har du ont fortfarande? Kramen till dig <3

#3 / / Matilda Berlin:

Hatar verkligen också åskan! Fyyy alltså <3

#4 / / Dixi Wonderland:

Det regnade hela kvällen här hos oss :D

#5 / / sarah:

tack ska du ha =) kram

#6 / / My Nordqvist:

Vi har fortfarande strålande sol och varmt. Behöver regn..

#7 / / My Nordqvist:

Vi har fortfarande strålande sol och varmt. Behöver regn..

#8 / / Petra Olsson:

Nä har skiner solen o värmen håller i sig , tror inte det regnat här sedan midsommar 🤪skulle dock behövas ! Kram

#9 / / Emma Engström:

Har en liten hatkärlek till åska faktiskt! :)

#10 / / MALIN:

Ni har det så fint hemma! Kram

#11 / / David och Bella:

Jag är livrädd för åska! Har alltid varit det och det blev inte bättre av att jag träffades av blixten i duschen för några år sedan!

#12 / / David och Bella:

Jag är livrädd för åska! Har alltid varit det och det blev inte bättre av att jag träffades av blixten i duschen för några år sedan!

#13 / / Sarah:

Ja tycker åska e mysigt :) Om man inte e ute i ovädret såklart :/

#14 / / MALIN:

Svar: Nej kanske inte, men är du inte med och tävlar så kan du ju aldrig råka ut för tur haha. Kram

#15 / / Jennifer:

Vi hade regn här ikväll, såååå underbart; både för min så kallade gräsmatta samt det kvava försvann i luften :D