Featuring Mr.Pillow

 
 Balkonghäng va det på kvällen idag 
 
HEEEJ HJÄRTAN !! 
 
Tittar bara in för att säga Natti 
Vad gör du ikväll min vän?
 Hoppas att du är vid gott mod och har en fortatt  fin helg framför dig.
 
Suttit på balkongen i kväll med en tidning, telefon och en kall cola... Vilket mys alltså !! 
 
 
 
 

Vilken underbar dag vi har här, strålande sol och så varmt! Alltså jag blir alltid så lycklig när det är bra väder, vet inte varför men jag har alltid känt mig lite  eller ja Mycket väderberoende. Allt känns så mycket lättare med blå himmel och sol - så tycker jag iaf

Har ju oxå mindre ont oftast såna dagar så  ja kanske därför och vet ni ... 

 idag har jag tänkt att benet börjar kännas så mycket bättre . Åh va glad man blir Äntligen kanske !!

 
 
 
Så...
Goaste  K R A M E N  till er mina fina
 

Snart... off to  bed featuring Mr.Pillow…zzz…!

Sweet dreams sweeties!

 
 
 
 
#1 / / Carolina:

Underbart att kunna sitta ute på balkongen och ha det trevligt. Själv låg jag på soffan hemma som jag inte gjort på hur länge som helst och njutit framför en film med min sambo :D

Sv; nej, dessvärre är det inte bättre med fingret. Det är nästan värre tyvärr, men det förhoppningsvis blir bättre snart annars får jag uppsöka en läkare :)

#2 / / Dixi Wonderland:

Mysigt :D

#3 / / Emma Engström:

Villen mysig kväll! Ser såå fint ut :D

#4 / / Amanda CL:

hoppas du fick sova gott inatt

jag avskyr den här extremt tryckande värmen :/ klarar verkligen inte av den :/

#5 / / NICOLE:

Å så mysigt :D

#6 / / Johanna:

Så härligt och så mysig balkong :)

Ja jag börjar vilja ha ett syskon till Hugo, skulle så gärna vilja ha en flicka. Men det kan man ju aldrig garanter :) Och jag vågar inte chans, nu när jag mår så bra och gå in i en graviditet och kanske må dåligt ingen, behöver mer tid på mig. Och sen är jag rädd för få ännu svårare havandeskapsförgiftning än med Hugo. Så vi nöjer oss med Hugo.

#7 / / Heléna:

Så härligt att det går åt rätt håll med benet vännen - så glad för din skull!!! Din balkong är verkligen supermysig så jag förstår att du trivs med att sitta där :D Hoppas du får en superfin söndag <3 Stor kram <3

#8 / / Amanda Persson:

vad skönt att benet blir bättre <3

#9 / / sarah:

tack så mycket =) oj vad fint och myssig

#10 / / Sussi:

Vad skönt att det känns bättre när vädret är bra. Sommaren är så kort så det är alltid underbart med fint väder. Men man kan inte låta bli att önska lite regn. Det har knappt regnat något alls här på 2½ månad. Det börjar bli lite dåligt med vatten i dricksbrunnen nu.. Kram

#11 / / MALIN:

Så mysigt :) Kram

#12 / / Mittdittovitt:

Så mysigt och fint du har det. Kram