Dagvill....

 
 
Kvällsbilder är det här idag 
 
Hi Angels! Hello darlings! 
 
Sena natta timman sitter tanten här igen . . Jo ja veeet ja skulle lägga mej men idag blev det sent ...
Varmt är det oxå fortfarande . 
Har ni haft det bra här idag? Va hittar ni på i värmen ? 
 
Vi har fixat lite ärenden idag , sen mathandling och hem så nja hemma mys mest . 
 
 
Man känner sej verkligen i semester mood - i vacation mood…  Alltså tar dagen som den kommer såååå härligt 
 
 
 
 
Alltså ni vet då klockan är bortåt 21.30 och det fortfarande är liksom 27 grader  ute ... Kvällarna är magiska!!!....
Ni vet ute mysa ,, tända ljus .. bara vara där   Me and my love❤️    LOVE IT !!! YES!! 
Nu är jag så trött så ögonen går i kors. så bäst att inta ryggläge nu då 
På återseende!
KRAM & SOLIGA HÄLSNINGAR
 
 
 
 
32 Alltså  !! 
 
 
 
 
 
 
Publicerat i Allmänt / På bordet / kök
Taggar: kitchen / kvällsbilder / kök / på bordet
#1 / / Linn:

Vad är det för bil ni har? Kan man inte få se bild på den någon gång? :) tror aldrig du visat?

Svar: nu söta kommer ja inte in till dej det är en nä ja har nog inte visat den här vi har
Ullie Webersköld

#2 / / MALIN:

Så mysigt med tända ljus! Kram

#3 / / Emma Engström:

Det är verkligen så varmt, ända från morgon till natt! Underbara bilder <3

#4 / / Amanda Persson:

det är ju så sjukt varmt!

#5 / / Johanna:

åh så mysigt! :=

#6 / / åsa i åsele:

Vattenmelon är ju så gott :)

Gårdagens åskoväder drog bort fram mot kvällen utan regn... däremot har vi fått lite regn under natten.
Jag hoppas det regnade rejält där i Brattsjö så elden nu slocknar och de boende i byn kan pusta ut.

kram

#7 / / Carolina:

Låter trevligt! I 32 graders värme sitter jag på en filt i skuggan på en äng & roar mig med att se min kille spelar lite dicgolf :)

#8 / / Carolina:

Låter trevligt! I 32 graders värme sitter jag på en filt i skuggan på en äng & roar mig med att se min kille spelar lite dicgolf :)

#9 / / NICOLE:

Så härligt ändå när dagarna flyter ihop :D

Härligt det ser ut med sista bilden där :D. Måste köpa vattenmelon :)

#11 / / Pauline Hurtig:

så fint! :D