Bra att ha vid depp tillfälle

 
 
 
Igår höll jag på att bli helt galen dessa bilder som inte gick att ladda upp 
 
Hej min vän. Hur har du det i helgen?
 
Kikar en en sväng till er såhär en lördagkväll  i juli .
Hoppas allt är väl hos er söta ?
 
 flower...
Ville mest visa de underbara blommorna !!  Att alltid blommor gör mej glad 
Bra att ha vid depp tillfälle  blommor alltså ja de gör mej alltid på bättre humör när jag är nere och ledsen o grubblar 
 
here’s some pictures...
 
 
Vi har det så skönt på vår lediga tid. 
sovmorgon iinget bestämt utan bara tagit dagen som den varit underbart mysigt . 
Sen va  goa Mia här och drack kaffe och tjötade lite  sen
Mysmiddag med familjen och nu sover de små 
Härlig dag helt enkelt!! 
 
My lovely kitchen 
Alltså jag älskar mitt vita  kök ... så fint.. så bra 
 
 
 
 
Och nu är klockan mitt i natten igen och jag som skulle kojsa.. 
nattugglan slår till igen som vanligt.. 
såååå
Nu : lite lite chill på soffan.  med min älskling innan läggdax
 
På återseende!
Sov så gott när det är dax sötaste ni 
NaTti KrAmAr!!
SwEeT dReAMS! 
 
 
#1 / / ramona:

God morgon vännen <3 Jag sover så dåligt på nätterna ofta. Är väldigt kvällstrött med tyvärr *haha* Hoppas du får en fin söndag fina du, kramen till dig :)

#2 / / åsa i åsele:

Lyssnar på Nyhetsmorgon på tv4, J sover och förhoppningsvis nyktrar han till så vi kan åka hemåt vid 15tiden, han kom hem i natt omkring 3tiden... Elin är med Charlotte och de har tänkt bada.
Själv vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på... känner mig inte riktigt "på humör", sovit dåligt och har dessutom värk i kroppen och ont i magen.

Ha en fin söndag, kram

#3 / / Matilda Berlin:

Så himla fin blommor <33

#4 / / JoJo:

så fina bilder. älskar rosorna! :D

sv; det sätter igång ämnesomsättningen/matsmälltningen :) är därför jag dricker det varje morgon. sorry för supersent svar men har inte haft tid eller ork att sitta med bloggen senaste veckorna. blir lätt så på sommaren för mig :P kramar till dig <3

#5 / / Amanda Persson:

så fina blommor :)

#6 / / Netti Starby:

Ditt kök är verkligen fin och vilka vackra blommor :-D Kramis

#7 / / Miss Philipsen:

Blommor är verkligen fantastiska :D

#8 / / Emma Engström:

Låter jättemysigt med middag tillsammans! Fina blommor <3

#9 / / Carolina:

Jättefina rosor! Trevligt med atr mysa tillsammana framför middagsbordet & ta en kopp kaffe med en bra vän :)

Sv; trist att du inte hejade på ditt egna lag. Hade väl inte skadat att heja på ditt lag om det spelar :)

#10 / / NICOLE:

Ja jag håller med, blommor gör mycket för ens hem och för ens välmående :)

#11 / / Sarah:

Ja håller me om att man blir glad av blommor :)

#12 / / Heléna:

Blommor är som medicin för själen <3 Det är verkligen fint med ett vitt kök :D Många stora kramar till dig vännen <3