Tyvärr mina underbaringar

 
 
Gillar nya ljusstaken den som är som en stjärna ångrar ja inte köpte en till 
 
och 
 japp idag blev väl sista dagen där med julgransplundring då rå 
idag åkte allt sista julen ner bara ute belysningen kvar men ja säger Vinterbelysning så ja lite till får den allt va 
 
Börjat bli trött på allt .. Kan ändå inte förstå varför det känns lite vemodigt sådär 
Det kommer sättas upp detta året mamma säger Felicia det är inte länge dit ha ha roliga barn 
 
 
Underbart då SOLEN kikar in ! I mitt sooliga Kök !
 
 
Tyvärr mina Underbaringar 
Ingen skrivar lust idag .. så  ..... 
 
På återseende mina fina  så hörs vi imorgon igen hoppas jag!
Nya tag imorgon!
Keep focus on happiness!! 
 
Kramar & Kärlek!
 
 
Bjuds på Extra bild på SELMA här idag 
 
 
 
 
#1 / / Netti Starby:

Ta hand om dig och många styrkekramar! <3

#2 / / åsa i åsele:

Selma kissen så söt <3
Jo men Du flickorna har ju rätt, det blir jul även detta år ;-)
Minus 29 å det känns kyligt...
Även igår kväll fick J fara ut efter kl 18 och fixa sönderfrystning, helt galet...
Min situation var ju dock helt olika Din så för mig var det ju ändå lättare eftersom jag var så närvarade, medan Du står liksom vid sidan av och har en besvärligare relation.
Nu är det ju frågan om cancern spridit sig, vi får veta efter röntgen å mer provtagning.
Var rädd om Dig, det finns bara en av Dig och det är Du, kram

#3 / / Denise:

Härligt när solen lyser in! :)

#4 / / Linda:

Ta hand om dig fina fina du <33

#5 / / Anita:

Så mysigt med lite sol, man får så mycket energi! Kram

#6 / / Linda:

Min dotter sa också till mig att det är dax att plocka upp julsakerna snart igen och så sjöng hon julsånger hihi nejnejnej nu tar vi in våren istället haha goa ungar😊

#7 / / Eva`s blogg:

Så klart vi håller ut det viktigaste är att du mår bra o vill skriva ta hand om dig kram kram <3

#8 / / Johanna Utterberg:

Härligt när solen kikar in! :) Ha en fin fredag! Kram

#9 / / Dixi Wonderland:

Vi behöver verkligen mer sol!

#10 / / Amanda:

Så härligt med lite sol, hoppas du får en superhärlig helg <3

#11 / / Jessica Högberg:

Tack för titten fast lusten inte fanns!!

#12 / / MartinaOlsson:

sv; ja, jag tror faktiskt inte att någon av grejerna jag tipsade om i det inlägget var på rea heller, utan dom var bara väldigt billiga från början :)

#13 / / JoJo:

vad härligt med sol. den är väldigt sällsynt nu för tiden så man får vara glad för det lilla den vill visa sig :)

sv; tack, så kul att höra att du gillar mina instapics! :) ja visst är den rosa puffen underbar? jag älskar den! :D den är från mio ifall du vill kolla efter en egen. den finns i grått också ;P ha en fin fredags kväll sköna böna. kramar <3

#14 / / Ellen Gräntz:

Ha en fin helg!

#15 / / NICOLE:

Ja precis nu blir det vinterbelysning ;) Ha en fin helg!

#16 / / Jennifer :

Fint du har de :)

#17 / / Petra Olsson:

Härligt när solen lyser .så vitt o fint i köket ! Kramar från ett varmt Vietnam