Trött på det nu

 
Tro det eller ej men denna nattuggla ska snart gå och lägga mej här 
Blir till att lycka till med att sova ...... är fööör nervös för det  
 
 
Men alltså HUR mycket älskar jag inte min   M. I. O. V. A. S.   den är bara så fin ... Allid!! 
 
God kväll min vän. Hoppas allt är väl med dig.
Undrar ifall aldrig den där snön slutar ???. Idag har det inget varit men några minus 
Men nu .. nu halv stormar det igen viner i fönstren och snön yr utanför .. ja vill ju det räcker nu ju  så himla trött på det nu 
Men ...
Huuuuur underbart skönt är det inte att dagarna börjar bli ljusare?!?
I looooove it!!!    för det ger så mycket mer energi!
 
Nej nu hinner jag inte svammla här ska försöka sova lite 
Ska till eksjö sjukhus tidigt i morgon bitti  så nervös hur det ska gå .. 
 
På återseende!
Kram på er ♥ Och natti sov så gott 
 
 
#1 / / Jozzan :

Hej fina❤️ Allt går bara bra på praktiken :) och jag trivs super bra :) lycka till på sjukhuset i morgon😍sov så gott ❤️ Ja nu vill jag ha vår trots vi inte har någon snö utan bara regn och grått här 😢

#2 / / Jozzan :

Hej fina❤️ Allt går bara bra på praktiken :) och jag trivs super bra :) lycka till på sjukhuset i morgon😍sov så gott ❤️ Ja nu vill jag ha vår trots vi inte har någon snö utan bara regn och grått här 😢

#3 / / Netti Starby:

Jag är också trött på snön och lycka till med sjukhus besöket! <3 Kramis

#4 / / åsa i åsele:

Klart jag håller tummarna och hoppas på ett bra läkarbesök, ett bra bemötande och att det nu händer något positivt så Du slipper Din värk och ont.

Även om ännu en operation inte känns skoj så blir det ju förhoppningsvis bättre efteråt.

Hur mår Din far, är det samma lika eller mår han bättre, trivs han på sitt nya boende?

kram

#5 / / Jennifer :

Jätte fina ljusstakar :D

#6 / / ramona:

Visst är man trött på vinter men för mig kan det lika gärna få vara snö januari februari istället för regn, lera och blask. Men sen är det bra ;) Mars vill jag ha vår. Underbart att det blir ljusare, det behöver man verkligen. Tungt nu.
Hoppas du får en bra dag vännen <3

#7 / / Dixi Wonderland:

Hoppas att det går bra på sjukhuset :)

#8 / / Matilda Berlin:

Alltså vasen är ju verkligen bara SÅ himla fin!! <33

#9 / / Jenny:

Lycka till söta vännen ❤

Svar: Tusen Tack goaste du <3 kramar om måste ses snar <3 pussar
Ullie Webersköld

#10 / / Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Jag börjar också bli trött på snön nu faktiskt...

#11 / / Louise:

Håller med dig snön får gärna försvinna nu ! Hopps de går bra i Eksjö ! ❤️

#12 / / Petra Olsson:

Nu är det bara slask o elände här jag har faktiskt hellre snö och minusgrder och sol såklart.Men sommartider är bäst.lycka till idag tänker på dig.KRAM

#13 / / NICOLE:

Ja den är verkligen såå fin :D gillar min så! =) förstår att du börjat lessna :((

#14 / / Ama de casa:

Här fortsätter solen att skina och vi har en fantastisk januari såhär långt :-)

#15 / / MartinaOlsson:

sv; ja men det är ju inte så konstigt, svårt att inte känna så när det finns så mycket fint i butikerna och kommer nytt hela tiden! :)

#16 / / Johanna Utterberg:

Det är verkligen så skönt att det börjar bli ljusare nu! :) Kram!

#17 / / Jessica Högberg:

Vad ska ske?? Håller tummar och tår att allt går bra!

#18 / / Pauline Hurtig:

hoppas det går bra imorgon!

Hade också snöyra igår, men idag är det töande :(

#20 / / Sarah:

Ja håller me om att de e najs att de blir ljusare :)

#21 / / Linnea Kinis:

vasen är så fin! :)

#22 / / Biggeros:

Visst är det härligt att det går åt ljusare tider men jag gillar verkligen kyla. Vasen är jätte fin!!
Lycka till på sjukhuset och håller tummarna🖒🖒🖒
Kram

#23 / / sarah :

åh fint =)