Samtidigt får man ångest för det

 
 
I ett par veckor har det mesta känts otroligt tufft.
Jag är så TACKSAM att ni finns här och ger ert stöd goaste ni 
 
Jag har tänkt ett tag på att säga .. men   jag finner inga ord 
En del utav er vet redan 
 
Jag vill ju inte ha en gnällblogg men just nu känns det som den är det VAR DAG och jag inte kan göra något åt det !! Har helt enkelt ingen ork över . .. Jag förstår om ni tröttnar ... 
 
Ni vet ju redan om allt detta med min onda kropp Känns som uppradning men.. 
Knät som  inte håller längre .. Väntar på knä op med ett protesknä och hoppas det hjälper 
Sen är de Alltid min fibromyalgi som stojar till allt konstant värk . 
Ett diskbrock i ryggen och en höft gör allt ont utav min dumma "ankgång" när jag inte kan gå 
 
Det allra VÄRSTA i detta Är min älskade PAPPA 
Han har prostatacancer och har blivit palliativ patient nu 
ingen vet  något längre om  tid och när 
Denna JÄVLA CANCER!!!!! Ursäkta men jag Hatar den !!! 
 
 
 
 
Här gnäller jag över mitt knä dag ut och dag in och så ....
jag kämpar vidare och tror stenhårt på att innan det här året är slut så kommer hela min kropp fungera bättre än vad den gjort på många år. Hoppas!!  Året 2017 ska jag lägga bakom mej nu kämpar vi vidae på detta året 
 
Just nu försöker jag ta en dag i taget. Januari 2018 kom inte med mycket bra. Det är nu det ska kämpas mot en ljusare och förhoppningsvis härligare tid längre fram. Men än är det många moment kvar att genomgå.
 
Var tacksam för varje dag som du inte har ont och även de dagar då du är sjuk med influensa, ont i ryggen eller en stukad fotled. Acceptera att det kan vara ett helvete, men var tacksamma över att det inte livshotande och att det kommer att gå över. 
 
 
Grekiskt blev det idag 
Jag njuter med min  lilla familj  Njuter utav att ändå vara här och mitt är inte livshotande 
Men ja.. Samidigt får man ångest och skyldighet över det 
 
Känner ändå mina fina jag har berättat och att ni är här med mej 
 
 
Publicerat i Allmänt / familjen
Taggar: familjen / kök / ledsen / livet
#1 / / Marcus Woxther:

snygg blogg :D

#2 / / Eva`s blogg:

Åh va hemskt tråkigt att läsa om din pappa :( fy ja den där cancern vet man aldrig när den slår till o hos vem ..fy fy fy skickar bamse kram kramis

#3 / / NICOLE:

Nej men å :((( <3 blir så ledsen av att läsa

#4 / / åsa i åsele:

*kramar om*

#5 / / Netti Starby:

Nej vad tråkigt med din pappa och många styrkekramar från mig! <3

#6 / / Linda:

Många kramar till dig!!

#7 / / Cecilia:

Usch så tråkigt att läsa :( Massa styrkekramar från mig till dig<333

#8 / / Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Usch vad tråkigt med din pappa :/ Man blir så trött på alla sjukdomar och alla problem som kommer hela tiden <3

#9 / / Louise:

Usch då inget kul ! :/ styrkekram!!! Jag hoppas allt vänder för dig snart <3

#10 / / Jessica Högberg:

Djävla djävla cancer, finns inte många ord men krama pappa!
Knä op låter ju bra men resten då??

#11 / / Linnea Kinis:

mums vad middagen såg god ut! den andra lät inge vidare trevligt och jag hoppas verkligen att det vänder för dig!

#12 / / Gabriella :

Tusen kramar till dig<33

#13 / / Sussi:

Vad ledsen jag blir över att höra att din pappa har prostatacancer. Håller med, Cancer är hemskt. Så många familjer som drabbas <3.
Förstår att du ledsnar med alla dessa saker du går och bär omkring på, alla smärta. Jag önskar att du ska få känna dig bättre snart. Kram

#14 / / Linda:

Usch vad tråkigt med smärta och stackars din pappa som blivit drabbad av cancer. Styrkekramar

#15 / / Jennifer :

Hoppas du har en fantastisk helg :D

#16 / / Asylmamma:

Jag är tacksam för att du finns en sån här skitdag när cancer bara förstör! Du sprider massa kärlek överallt och därför önskar jag att cancern i din närhet kunde dra åt helvete ❤️

#17 / / Annelie:

Men gumman då,,,, detta med din pappa visste jag inte alls om. Absolut ingen rolig läsning, förstår att du tycker allt är "svart" nu,,, dels dina egna problem med smärta, värk och detta knä som inte alls fungerar nu PLUS att du fick detta besked.
*Stackare, tänker massor på dig nu*

Varma och hjärtliga KRAMAR Annelie <3

PS. Vill du ringa någon dag och tjabbla bort en stund, så säg till DS.

#18 / / Byfideli:

#fuckcanser

#19 / / Maria at Inredningsvis:

Uch jag vet min far fick också prostatacancer :( du får försöka tänka på det du har i livet som är bra just nu Det kommer bli bättre jag lovar även om det tar tid :)


Ha en kanon vecka! LOVE Maria