Någon som vill byta?? Skulle va hemskt Tacksam

 
 
 H. A. P. P. Y.   FRIDAY!!
Happy Trettondagsafton !! 
Tittar bara in för att säga Natti 
Vad gör du ikväll min vän?
 Hoppas att du är vid gott mod och har en fin helg framför dig.
 
Vi har det så skönt på vår lediga tid. ( Bäst att passa på , skola nästa vecka igen ) 
Sovmorgon iinget bestämt utan bara tagit dagen som den varit...... underbart mysigt .
Gå här med håret ruffsigt och joggisar.... kan det bli bättre? 
 
Har fortfarande oro runt mej och jag mår inte bra . 
Dessutom hemsk värk från hell på denna skit kropp 'gud ja orkar inte me den !!! 
Och snälla ni .... Säg bara till ifall ni skulle vilja byta vänster knä med mej eller ja hela vänster sida. Nu krampar diskbrocket  i ryggen dessutomoch säger ifrån på min  ankgång så vad gör jag?? 
Någon som vill byta?? Skulle va hemskt Tacksam 
 
Bara att säga till för nu ramlar jag ihop snart tror ja 
 
På återseende!
Kram på er ♥ Och natti sov så gott 
 

 
 
 
#1 / / Anonym:

😥😪😓😭 så jobbigt 😢 /kram från Lena I Bankeryd

Svar: Åhh Tack min goa vän Den kramen va jätte mysig så jag känner den TAck <3 fina du <3
Ullie Webersköld

#2 / / Annelie:

Vännen, jag byter gärna med dig om du vill sitta i rullstol ett tag.
Värk fron hell tar ner den bästa * ja, jag VET*, då jag anser mig som den bästa.. *skrattar*, nä skät åtsido. Värk är hemskt att gå med 24/7.
Finns inget godare att bara vara hemma och gå med icken fixad frisyr och mjukiskläder.

Ha nu en riktigt mysig lördag min vän.. // Kramar om Annelie

#3 / / MartinaOlsson:

sv; tack så mycket! :)

#4 / / Jessica Högberg:

Jag är en dålig människa så helst inte... <3

#5 / / Eva`s blogg:

Jag har min egen så det är ok men visst för 1 eller 2 dagar kan jag göra det ;) här blir oxå lugnt o skönt bara hemma o film stor kram å hoppas det släpper lite <3

#6 / / Ama de casa:

Men din stackare... Hoppas du blir bättre snart!

#7 / / Netti Starby:

Usch vad jobbigt och hoppas att du får en fin dag! <3 Kramis

#8 / / åsa i åsele:

Ska vi... ska vi byta grejjer med varann ;-) Vet inte om det skulle hjälpa nån av oss ifall vi bytte kropp med varandra ;-)
Sjukdom å värk mot värk å ont känns ju icke direkt som nån vinst för nån av oss.

Mår ju så jäkla skit nu, å det känns som jag varit sämre hur länge som helst å ändå är det bara fjärde dygnet... men jag mår typ skitdåligt å jag blir galen... det är så jäkla o-kul ;-)

svar Joo, min far fick remiss till Sjukhuset Lycksele - ev cancer å det togs en mängd prover å ja det är bara att vänta, troligtvis får min far besked tisdag/onsdag till veckan.
Så otroligt jobbigt Du har det, Er relation ställer ju till det å gör allt värre, kanske blir det lättare då vid flytt till kortis?
Jag önskar jag kunde göra något som gjorde det lättare för Dig *kramar om*

J ska till mina föräldrar i eftermiddag å ta bort snö från altan & garagetaket, vi vill inte att min far ska göra detta själv.
Elin följer med J å är med mormor, jag orkar inte följa med då jag mår kräkilla.

På tisdag börjar Elin skolan, när börjar Dina skolan efter jullovet?

kram

#9 / / Gabriella:

Hoppas det blir bättre!! <3

#10 / / Amanda:

Hoppas att det snart blir bättre<3

#11 / / NICOLE:

Nämen ajaj :((

#12 / / Johanna Utterberg:

Så skönt med lediga dagar men inte alls roligt med all värk du har.. Kram!

#13 / / Julia:

Jobbigt med värk!

#14 / / ajlimullersandvik.blogg.se:

fy så hemskt, som att det inte räcker med psykisk ohälsa, ska man ha värk också! Hoppas ditt nya knä blir tusen ggr bättre!

#15 / / Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Så fint ni har det!
Usch mår inte heller bra just nu. :/ Hoppas det snart känns bättre <3

#16 / / Dixi Wonderland:

Hoppas att det blir bättre :/

#17 / / Saga:

åh vad jobbigt, hoppas det blir bättre och ta hand om dig!

#18 / / Louise:

Usch då stackare 😔

#19 / / Denise:

Såå jobbigt att gå omkring med smärta.. Det kan verkligen förstöra ALLT! Vet precis..

#20 / / Jennifer :

Jobbigt vännen, önskar jag kunde byta med dig <3

#21 / / Boel:

Ni har det så mysigt :)
Hoppas att du mår bättre snart <3