Luften gick liksom ur

 
Konstiga tulpaner som bara nickar.. Dubbla fina och dessutom dyra??
Har gjort allt man ska .. 
 
 
Hej finaste ni ♡
Hoppas att du har haft  en härlig helg min vän .
Jag har haft en lugn helg och inget särskilt inplanerat sånt gillar ja 
 
 
När kroppen kraschar ...
Ja det är väl så här det blir när man inte mår bra heller 
Hemsk och jobbig värk och gnällig för jämnan vill ju inte va sån alltid .... 
En lugn dag i dag bara Ebba som hjälpt mami och städa skönt när det görs 
Därför dessa soliga dagar ger mej lite energi 
 
 
 
 ❤️  solen gör mycket för själen.
Ja men alltså Hörrni ... 
HUR GLAD blir man inte då när vädret är såhär ljuvligt?? 
Alltså åhh ja får ju trots snö och kallt så får man vårkänslor !! 
Jag blir glad hela dagen utav denna SOLEN 
Ja till halv fyra nu då för sen försvinner den ju ha ha men ändå ... LOVE IT !! 
 
 
Från vardagsrums fönstret 
 
Nu ska jag lägga mig och inta lite skönhets sömn. Ny dag i morgon igen .
 
vill bara önska dej en god natt med mysiga drömmar
Godnattkram ❤️
Kramar & Kärlek!
 
 
Publicerat i Allmänt / blommor
Taggar: blommor / livet
#1 / / Netti Starby:

Jag hade också sol i helgen och det är verkligen underbart. Ha en fin dag! :-D Kramis

#2 / / Denise:

Det var verkligen en fantastisk dag igår! :)

#3 / / åsa i åsele:

Har icke sett nån sol på flera dagar... var inte utanför dörren varken lördag eller söndag.
Gråmulet och snö... trist å tråkigt.
Ha en fin måndag, kram

#4 / / Matilda Berlin:

Solen gör ju verkligen så himla mycket! Och att höra fågelkvitter! Hörde det på vägen från tunnelbanan imorse och blev verkligen såå himla energifylld och glad =) Hoppas du får en fin måndag vännen <3

#5 / / Dixi Wonderland:

Va mycket snö ni har :D

#6 / / Linda:

Hoppas att du mår bättre snart fina fina du <3

#7 / / Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Usch hatar den där känslan när luften går ur en :/

#8 / / Petra Olsson:

Visst e det fint nu med snö och sol ,vi vaknande till 12 minus denna måndag.
Kramar till dig som kämpar

#9 / / Eva`s blogg:

Hade inget vidare väder i helgen men den var mysig ändå :) kramis <3

#10 / / Linnea Kinis:

solen gör så mycket!! härligt att se den kika fram :)

#11 / / Jessica Högberg:

Hoppas du slipper värk idag!❤

#12 / / Johanna Utterberg:

Så jobbigt när luften går ur en men det är väldigt härligt med all sol och vinterlandskapet tycker jag :) Ha en fin måndag! Kram

#13 / / Jennifer:

Vilka knasiga tulpaner :O

#14 / / Amanda:

Hoppas att du snart mår bättre<3

#15 / / NICOLE:

Hoppas att det snart får vända.. skönt med en lugn helg iaf :)

När jag fick mina så där så snodde jag in dem i gladpack. Klippte av stjälkarna igen och lät dem stå så över natten, de reste sig igen och var sedan fina i 1½ vecka :)

#17 / / Sofia Werlin - mammaliv & hälsoliv :

Tuva-Li hade älskat all snö! I Helsingborg är det bar mark :(

#18 / / Boel:

Krya på dig <3

#19 / / Sarah:

De e så tråkigt när tulpanerna blir sådär :/

#20 / / Gabriella :

Såå fint väder!!

#21 / / Anonym:

Min fina vän solen va underbar hade engla hela helgen. ute åkte snowracer

Svar: ja älskar solen så himla glad o va glad JAG blir för DU är här inne o skriver Stor kram till dej fina vännen tänker på dej även i fall det är jobbigt o massa me allt just nu <3 kramizar
Ullie Webersköld

#22 / / Louise:

Visst gör de himla skillnad när solen visar sig !! Jag hoppas våren kommer tidigt i år ! 😃

#23 / / catrin:

Ser så fint ut!

#24 / / Annelie:

Åååå,,, vilka härliga vinterbilder. Sol gör allt för ens mående.

Jag har också dubbla dyrare tulpaner som inte har slagit ut något vidare, utan de bara nickar. *jävla mög= skånska för skit*

Ha en BRA solig dag... // Kramar från ett grått Skåne.