Inspiration behövs - Vart hittar ni eran ?

 
Gillar denna på INSTAGRAM 
'Hon heter Karoline Johnseen 
så ja .. ofta hämtar jag inspiration via instagram eller pinterest 
Vart hittar ni eran ? 
 
 
Alltså detta huset denna inredning denna färgsättning ALLT är ju jag liksom 
Inte bara vitt alltid utan lite jordfärger i beige gillar ja massvis numera
Likaså silver och vitt ihop LOVE IT !! 
 
Något ja tagit åt mej lite utav oxå i år har varit grått och vitt så jo.. om jag säger att jag ville ju inte ha en svart soffa ??? H U R  kunde maken övertala mej har jag svårt och fatta ??
Jag ville ju det skulle va en ljus fin o ja jag kunde tänkt mej beige eller ljusgrå då men ... svart??
 
 
 
 
Ja heter förresten weberskold på min Instagram i fall ni inte har mej där  
#1 / / Pauline:

så fint! hittar mycket inspo på insta!

#2 / / Amanda:

Så mycket fin inspo<3

#3 / / Maria at Inredningsvis:

Hos mig på bloggen såklart haha :) Nä men Instagram har massa sköna konton kolla @interiorbylindawallgren hon är grym :) Jag önskar dig en kanon Söndag! LOVE Maria