Hur det känns

 
Mörka mörka köksbilder 
Ja men det är det enda man kan ta nu tycker ja mörka ruggiga bilder 
Passar väl lite mej hur allt är just nu ändå 
 
Hoppas allt är väl hos er och att ni haft en fin dag 
 
Mycket att fundera på nu .. usch va det är jobbigt !!!!! 
 Tack för era rara ord som så ofta ramlar in bland kommentarerna. Så glad att ja har er som peppar  ❤️
 
Varit hos psykologen i dag oxå Vet inte om det hjälper men stillar en del tankar då hon oxå varit usk så vet hon ju lite om allt 
Får se om jag ska berätta för er lite djupare om allt men just nu har jag ingen energi till det 
 
 
 
 
Dax att plocka ner adventsstakarna oxå så bra det blev en sista bild då 
 
Nu: Dax att lägga mig i horisontellt läge ganska snart och krama kudden 
Ny dag i morgon igen 
, Behöver få lite  kärlek och life-is-good-påfyllning
Sweet dreams!
Puss och god natt ❤️
All Kärlek ❤️ 
 
 
#1 / / Netti Starby:

Ta hand om dig och ha en fin dag! <3 Kramis

#2 / / åsa i åsele:

Det är aldrig lätt när det är jobbigt ;-) nä men allvarligt så ibland staplas problem å bekymmer sig på varandra å det enda som man känner är att man är omgiven av problem och motgångar.
Klart Du har det extremt jobbigt nu *kramar om* dessutom är det svårt att förändra.. sjukdom är är ett gizzel.
Minns Du våren 2015, när min far låg i respirator i Lycksele på Sjukhuset och de trodde han skulle dö samtidigt som jag var på Sjukhuset i Umeå med Elin som brutit armen... när jag helst borde ha kunnat dela mig i två :(
Nu hoppas jag Din dag blir okey, i alla fall riktigt hyfsad.
kram

#3 / / NICOLE:

Jobbigt när det är mycket :( men jag tror de hjälper mycket av att gå och prata <3 SV hihi förstår. Jag är inte alls förtjust i bananpannkakor men sambon är , så det är klart jag fixar =) ;)

#4 / / Ramona:

Tufft för dig nu <3 Önskar man kunde hjälpa men jag skickar en kram till dig och hoppas du får en okej dag <3
Du har det väldigt fint hemma hos dig i alla fall tycker jag :)

#5 / / Eva`s blogg:

Ja livet är inte alltid lätt, vi går genom faser med olika saker, men man har mer styrka än man tror <3 så ta din tid gumman kramen

#6 / / Linda:

Hoppas att det kommer att hjälpa med psykologen <3

Sv: Jag pratar faktiskt inte med någon mer än min mamma, några vänner och min dagbok. Jag känner att det räcker för stunden, men absolut tror jag att en psykolog kan hjälpa <3

#7 / / Jessica Högberg:

Jobbigt när det är rörigt i huvudet... Hoppas du får rätsida snart!! <3

#8 / / Anonym:

Åh hoppas du hittar energin 💕💕💕 kramar

Svar: Tusen Tack fina vän jag försöker men det är rätt svårt just nu =( kramar <3
Ullie Webersköld

#9 / / Dixi Wonderland:

Tycker det är jätte bra att du söker hjälp. Även om man kanske inte kan må bra fysiskt så kan man alltid må bättre psykiskt :)

#10 / / Frida G Svensson:

Om du vill och orkar berätta så är vi många som hade lyssnat! <3

#11 / / Angelica Wåhlin:

Så fint du har det!

#12 / / Johanna Utterberg:

Låter skönt och bra med hjälp av psykologen, tror det är enormt viktigt att börja må bra psykiskt för att orka med smärtan fysiskt också. <3 Kram

#13 / / Jennifer :

LÄngtar tills jag får ta bilder på nya boendet :D

#14 / / MartinaOlsson:

sv; ja det finns ju alltid så himla mycket fint i butikerna! :)

#15 / / Gabriella :

Hoppas det blir lättare <3

#16 / / Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Skönt att du varit hos psykologen, hoppas du kommer tycka att det hjälper dig <3