Den inre stressen

 
 
 
Trodelidooooo Sköna Söndag!
God Kväll raringar!
Allt väl hos er ?? 
Vad har ni  haft för er idag då?
 
Har du en härlig helg?  söndag, skönaste slappar dagen!
ÄÄlskar ju att strosa runt i morgonrocken och tofflorna halva dagen
Även idag blev det en helg frukost sent
 
I morgon är det tillbaka på riktigt för skatterna igen Skoldax igen ! 
Ska bli väldigt spännande att se hur de kommer upp i tid 
Här det nog  "lekts alfonsåberg jag ska bara"  femtioelva gånger i kväll  
Och de har fixat med olika kläder här va de ska ha på sej  Ja du käre ha ha 
 
Den inre stressen är värst just nu igen 
Ja men så är det ...känner att ja känner bara att den kommer sådär och jag kan bli hysterisk över en så ofta  annan bagatell som jag inte ens brytt mej om innan 
Ska på läkarbesök i morgon och ska ta upp det och de stress exem som jag fått i ansiktet 
Hoppas min vanliga läkare är tillbaka 
 
Nu så ska nattsuddaren hoppa ner mellan de vita och sluta de blå 
 
Ska upp tidigt för läkarbesöket 
 
Var rädd om dig.
Kramar & Kärlek! 
 
 
 
 
#1 / / Netti Starby:

Usch det är verkligen jobbigt med inre stress och lycka till på läkarbesöket! <3 Kramis

#2 / / Louise:

Jag hopps allt kommer gå bra för dig iallafall! Och att du får en riktigt fin start på veckan! 😃

#3 / / Ama de casa:

Hoppas att det gick bra hos doktorn och att din vanliga var tillbaka!

#4 / / Eva`s blogg:

hoppas allt kommer bli bra min vän, annars får du komma till mig lite så tar jag hand om dig en dag stor kram <3

#5 / / Jessica Högberg:

Tummar och tår för läkarbesök (och att dom kom upp i tid;)

#6 / / Gabriella :

Åh jag älskar också att gå runt i morgonrock!!

#7 / / Dixi Wonderland:

Lycka till med läkarbesöket :)

#8 / / åsa i åsele:

Jag hoppas verkligen att Du fått träffa Din vanliga läkare och att Du fått adekvat hjälp så Du slipper må sämre än nödvändigt, just inre stress och stresseksem är ju ständiga följeslagare då mitt mående blir sämre, att se ut som "faan" i ansiktet pga stress gör ju att man mår sämre rent psykiskt eftersom det känns som om alla glor å funderar på varför man ser ut som man nu gör.
Här tog jag sovmorgon till kl 11, ja jag å Frost hade ingen brådska upp idag... vi kände att vi faktiskt behövde sova :)
Nu ska jag strax till mina föräldrar... de ska nämligen ha skjuts till affären.
kram

#9 / / NICOLE:

Skönt med lite rutiner och skola nu igen, även om det är superskönt med ledighet :) Så jobbigt med stressen.. :(

#10 / / Linnea Kinis:

ja söndag var en riktig slappardag, så skönt! :)

#11 / / MALIN:

Hoppas att stressen försvinner för dig! Kram

#12 / / Denise:

Hoppas det har gått bra på läkarbesöket! <3

#13 / / ajlimullersandvik.blogg.se:

Jag avskyr söndagar, de är typ mina stressigaste dagar. Hoppas din stress kan tränas bort på något vis.

#14 / / Johanna Utterberg:

huh vad jobbigt med inre stress och hoppas läkarbesöket gick bra idag :) Kram

#15 / / JoJo:

jag hoppas att läkarbesöket gick bra för dig. är inte kul med en inre stress :(

sv; ​jo men jag ska fortsätta med dessa inlägg har jag bestämt :) var så många som tycker att det är intressant att få läsa så vill inte göra er läsare besvikna. hehe :P tack fina du, förra året slutade bra och detta året har börjat såå bra :D ha en fin kväll pinglan! kramar <3

#16 / / Jennifer :

Hoppas läkarbesöket gick bra <3

#17 / / Sussi:

Jag älskar också att gå omkring i myskläder länge på dagen.
Det är mycket som ska tänkas på vid skolstart så förstår att det blir stressigt. Hoppas du får bra hjälp av läkaren. Håller tummarna att du får träffa den ordinarie.. Kram

#18 / / MADDISENJ.SE:

Hoppas det gick bra hos läkaren idag <3 Kram

#19 / / Amanda CL:

hoppas läkarbesöket gick bra <3 och att de kom upp imorse ;)

sv: lite kläder, 1 vattenkokare, 1 ny kastrull och lite annat :)

#20 / / cecilia:

Hoppas det gick bra<33