Blir yr och mår illa

 
There¨s no place like H O M E  
 
 
Hoppas ni har en skön söndag, kram ♥
 
Vad har ni för er idag då finingar?
Hoppas ni har haft en skön helg .. Som vanligt går den ju alldeles för fort. 
Idag har vi fått åka och köpa mera färg som ändå inte räckte men andra rundan har nu målats på räcket 
Sen skulle vi sätt ihop en byrå här men se nää det sa ryggen stop för så ja vi tar nya tagi morgon . Dagen försvann fort idag 
 
I morgon frissa besök ska bli skönt 
 
Nä nu ska jag kojsa Börjar bli yr och må illa Har nog andasts in för mycket  stark målarfärg det känns 
Brukar ni känna så då ni målat och vistats  i det ? urk för att må iilla 
sussa sött alla raringar 
 
KrAmArSweet dreams sweeties!
KRAM PÅ ER ALLA!
 
 
#1 / / Netti Starby:

Vad härligt att du ska till frisören och hoppas att du mår bättre idag efter all målarfärg! Kramis

#2 / / ajlimullersandvik.blogg.se:

Ni har det fint, men fy för att andas in massa färgånga och sånt!

#3 / / åsa i åsele:

Jag har ju astma å reagerar ofta på starka lukter och kemikalier. Men jag blir även illamående, yr då jag överanstränger mig, då jag har mer värk.
Skönt att bli ompysslad :)
Jag är så jäkla trött, sov dåligt natten till igår söndag å det blev för få timmar med sömn även denna natt.
Tankarna går bara runt, runt i huvudet på mig.
kram

#4 / / Hanna Karlsson:

Hoppas att du sovit gott i natt!

#5 / / Denise:

Vad använder ni för målarfärg om du känner så? Oljebaserad färg luktar så ofantligt mycket och är något som jag har slutat att måla med hemma för längesedan. Vattenbaserad färg brukar inte lukta i samma utsträckning och har dessutom en torkningstid som är betydligt kortare. :)

#6 / / Dixi Wonderland:

Kul att bli fin i håret :D

#7 / / jessy:

Så fint du har det och härligt med en tid hos frissan! :D

#8 / / Eva`s blogg:

Nej jag brukar inte bli så, jag kan bli illamående när jag har lågt blodsocker bara ..hoppas du mår bra idag gumman kramen o vill se bild efter frissan :)

#9 / / Frida:

Härligt! :)
Halloumiburgare är supergott, älskar halloumi och gör ofta maträtter som innehåller det.
Usch, hoppas du vaknar upp och illamåendet har försvunnit <3

#10 / / Frida G Svensson:

Det lät som en produktiv helg! <3

#11 / / Matilda Berlin:

Men åhh vad fint du verkar ha det hemma!! Kram söta <3

#12 / / sarah :

det var killen som prova den han ycket den var jätte god =) jag smaka bara lite på fisken

Har ögoninfektion igen så är hemma, känner mig nedstämd med saken :(.
Fint du har det :)

#14 / / NICOLE:

Ja helgerna går lite för fort tyvärr.. usch så jobbigt du beskriver

#15 / / Amanda:

Men gud så fint<3

#16 / / Johanna Utterberg:

Så mysiga bilder! Hoppas du har haft en fin måndag <3 Kram

#17 / / Boel:

Ni har det så fint!
Krya på dig!

#18 / / MALIN:

Så vackert med tulpaner! Kram

#19 / / Gabriella :

Visst går tiden för fort, såå fina blommor!!

#20 / / Linnea Kinis:

kul med frisörbesök!

#21 / / Sarah:

Så roligt o fixa håret :)