180117

 
 
Badrums inspo idag som bjuds på 
 
 
Hej finaste ni ♡
Brrr, det är verkligen freezing här i vår lilla stad idag! Blåser gör det så det viner runt knutarna och när jag var ute en sväng nyss och slägde skräp så piskade iskall snö mig i ansiktet och jag höll på att blåsa bort. Gaaah. INTE trevligt!!
 
Snöovädret som skulle dra förbi kom nog inte riktigt här utan ja det har smådinglat som jag säger . lite vitt på marken men mest blask . vi hade knappt  -3 så njae blir inget utav det hoppas ja . Det drog nog över oss  men jag vill oxå gärna slippa dessa  hårda isiga vindar hos oss:
 
Jag frös så här idag så jag gjorde ett skumbad och både jag och Felicia har badat skumbad så himla skönt 
 
Fick en losan posan Felicia hemma idag så lite vab har vi haft här idag 
Huvudvärk och illamående va det på morgonen och lite ledsen och mamma hjärtat blev ledsen så fick skatten stanna hemma och vila med mami idag 
Hoppas det har försvunnit tills i morgon gick bra när hon la sej ikväll ändå 
 
 
 
 
 

Tack för att du finns som en vän… om bara här på bloggen. Du är viktig och värdefull för mig och säkert för väldigt många andra också. Glöm inte det!

 ❥

Känns skönt att alltid ha dig att skriva till och ventilera med.

&

Tacksam över: Min familj ♡

Önskar dig en fantastisk morgondag! 

Kramar & Kärlek!

 
 
 
#1 / / Netti Starby:

Åh vad fint ni har det i badrummet och så härligt med ett bad. Ha en fin dag! :-D Kramis

#2 / / Annelie:

Fint med ett ljust och härligt badrum,,, vi har inte alls något trevligt badrum.. :-(
Känns sunkigt på nå vis,,, skulle vilja ha kaklat badrum, ja då höjer de hyran med 675;- ALDRIG i livet att jag betalar för att ha ett kaklar badrum, men jag är lite ånger på att inte min förra hyresvärd fick göra det, de höjde ju "bara" med 350;-. Jag tyckte det var dyrt,,, men men.

Jag var ju också som du vet ut igår,,, det blåste riktigt isande vindar, men ingen nederbörd.
I förrgår, hade vi riktig storm och nederbörd, men i form av regn.

Ha nu en riktigt mysig innedag med massa ljus, gott kaffe eller te och någon bra film / serie på teven.

Ta hand om dig vännen.. // Kramar om Annelie

#3 / / Petra:

Så mysigt du har det i badrummet vännen ,stor kram till allt du nu går igenom det är tufft jag vet.💞

#4 / / Denise:

Såå fint i badrummet! Älskar den slitna plankan över badkaret! :)

#5 / / Denise:

Såå fint i badrummet! Älskar den slitna plankan över badkaret! :)

#6 / / Cecilia:

Åå så mysigt med skumbad!! och så fint ni har det!! :)<33

Så snyggt med plankan

#8 / / Eva`s blogg:

Jätte fint badrum snäckan och det är viktigt att känna den där hemma känslan i sitt hem o att det är där man alltid trivs bäst kramen <3

#9 / / Dixi Wonderland:

Men så snyggt med det vita och de gröna växterna :D

#10 / / Sofia Werlin - mammaliv & hälsoliv :

Åh så fint badrum ni har! Som resten av ert hem 😍❤️

#11 / / MALIN:

Ni har det så himla himla fint! Kram

#12 / / Sussi:

Så himla fint badrum. Ljust och fräscht och fina saker..
Jag saknar att ha ett badkar. Det finns inget mysigare än att lägga sig i ett varmt bad när det är riktigt kyligt. Gärna med ett glas vin och tända ljus. Nu var det många år sen jag hade badkar senast..
Kram

#13 / / Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Åh vad fint badrum :)

#14 / / MartinaOlsson:

sv; ja men visst är dom! jag tror dom kommer funka hur bra som helst :)

#15 / / Jessica Högberg:

Så mysigt att få vara hemma med mamma när man är lite hängig... badkar, avis!!

#16 / / Linda:

Gud vilket mysigt badrum <33

Så mysigt badrum ni har men det har jag ju sagt förut :).

Har varit snökaos här med, nu verkar dock snön äntligen trappa ner :D

#18 / / Amanda:

Så fint och mysigt<3

#19 / / NICOLE:

Å så mysigt badrum :) här är det också massor av snö men det är så skönt ute, skön temp :)

#20 / / Gabriella :

Usch så trist med isiga vindar!!

#21 / / Linnea Kinis:

åh bad fint med en sån där planka över badkaret! :)

#22 / / Linnea Kinis:

haha, åh VAD fint, menar jag såklart :)