180103

 
 
Ja tänker att om man kunde få lite dagsljus när man fotar men njae .. det gick väl inte 
Har det ens blivit ljust idag ?? 
 
Happy New Sparkling 2018!!! 
Hoppas att ditt 2018 har startat riktigt, riktigt fint och att du njuter härliga dagar?!
 
Här har ju skatterna jullov och nu har maken oxå varit hemma så vi har bara chillat och haft det så mysigt 
Bara ta dagen som den kommer 
 
Idag inspirerade min goa Marita mej till ute bilder och flera utav er har frågat om just "såna bilder"  så ja här kommer några st från framsidan här och vår lilla uteplats där 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu dags att hoppa ner mellan de vita och sluta de blå 
( he he ja hoppa är väl att ta i men ja slinka ner eller hur ja ska säga fniss) 

Tack för att Du finns.

Whith LOVE 

All Kärlek 

 
Dagens citat : 
 Dont drink and drive, be kind - And respect animals and other humans, help those who needs it and save our planet. LOVE”
 
 
#1 / / Netti Starby:

Härligt med en lugn dag och eran uteplats är så himla fin! :-D Kramis

#2 / / Sofia Werlin - mammaliv & hälsoliv :

Tycker att det är så svårt att ta bra foton under denna årstiden :(. Kram kram

#3 / / Dixi Wonderland:

Ni ser ut att ha det väldigt mysigt hemma hos er :D

#4 / / ramona:

God morgon <3
Underbart med sådana dagar. Det är nu jag känner att jag börjar stressa ner och då kommer förkylning som ett brev på posten. Se om jag kan mota bort den. Mörkt är det på dagarna, tungt faktiskt. Men vi går sakta mot ljusare tider.
Kram och ta hand om dig

#5 / / Ama de casa:

Ni har det verkligen jättefint både ute och inne :-)

#6 / / Eva`s blogg:

Ja du har rätt vi bor nära havet, ser det från soffan :) har svarat dig på bloggen :) så fint så fint gumman kram

#7 / / Linda:

Åh så fint ni har det <3

#8 / / Boel:

Hoppas att du får ett fantastiskt 2018!

#9 / / Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Vad fint ni har det :)

#10 / / åsa i åsele:

Så fint Ni har det på uteplatsen, skönt med egen utedel å inte bara en balkong.

Här har vi haft ett par gråmulna dagar med temperatur runt minus 17,
men nu sägs det att det ska börja snö i eftermiddag mot kvällningen.

Jag har varit med min far till Sjukstugan och träffat läkare... fortsatt provtagning/utredning och remiss till Sjukhuset.

Hur är det med "Ditt svåra, har det blivit nån förändring, har Du varit på besök" - vill inte skriva mer, men Du vet ju vad jag menar.

kram

kram

#11 / / Amanda:

Sådant grymt citat haha<3

#12 / / Ellen Gräntz:

Så mörkt och trist väder idag!

#13 / / Gabriella :

Åh såå fint du har det!! :D

#14 / / Louise:

Men åh så fint ni har det! :D

#15 / / Jennifer :

Mitt 2018 har börjat på bästa sätt! :D