Ta dej igenom din LIVSKRIS

 
Randoms när det känns sådär ... 
 
 Åh den känslan när solen stråååålar från en klarblå himmel då Känns det bra och jag blir sååå GLAD 
Bara det att sen se att det blir kallare och kallare och nu är det -13 här igen Brrrr Hörde det verkar va kallt över landet me 
 
Tid hos psykologen idag och jo det kommer jag fortsätta med .. min LIVSKRIS  som du är i med utmattningssyndrom så jag det låter inte så skoj och det är väl så jag känner mej 
förlåt orkar inga roliga inlägg skiva just nu Bara försöka ta dej igenom din livskris du befinner dej i nu säger hon 
Ja men det är inte så lätt tyvärr 
Så – bästa tipset :  var positiv, glad och gör saker som får tiden att gå och som du gillar 
 
 
 
 
 
 
Sådär finingar 
 inget mera här ifrån idag 
Va rädda om er och försök starta helgen på Bästa sätt 
God Fredag önskar jag ER 
 
Massa Godnattis kramar från lilla gnälliga mej 
 
 
#1 / / Netti Starby:

Det är verkligen inte lätt att ta sig igenom en kris och jag tänker mycket på min pappa som gick bort för snart 9 år sedan. Många styrkekramar <3

#2 / / Anonym:

det är tufft...det brukar vända efter begravningen ......o så får man inte glömma att prata om dom man mist, minnen man har, saker dom gjort....det är så man håller dom ”levande” /kram vännen💕

Svar: Nä du det är ju säkert så även ifall det är väldigt jobbigt nu försöker vi tänka på roligheter han gjort o va <3 kram kram
Ullie Webersköld

#3 / / åsa i åsele:

Ord är så fjuttiga i detta sammanhang... men samtidigt är ord det enda som verkligen finns att till... skönt Du har nån professionell att prata med.

Jag tänker som så att om jag gör allt jag kan nu medan min far lever, vi har alltid haft en speciellt förhållande jag å min far, han har alltid ställt upp å funnits vid min sida då jag behövt honom, nu är det min tur att finnas för för honom å hjälpa honom, Du vet lite "gör mot andra som Du vill andra ska göra mot Dig" på så vis klarar jag av detta.
Vad som händer senare, det blir en annan dag... en dag i taget.

Jag tror som anonym här ovanför, prata om Din far, berätta för familjen, barnen om Din far deras morfar, i hjärtat och med minnen lever han kvar.

kram

#4 / / Sofia Werlin - mammaliv & hälsoliv :

Många kramar till dig finaste <3<3

#5 / / Eva`s blogg:

Nä kris i livet är inget lätt, men ett måste o ännu mer då man har barn o man ...stor kram gumman

#6 / / Petra Olsson:

Kramar till dig just nu är det inge kul för dig det förstår jag,tur du har barnen o mannen kramar till dig

#7 / / Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Det är ju tyvärr inte så lätt att bara vara glad och tänka positivt :/ Men det viktigaste är att man försöker och att smärtan får ta tid <3

#8 / / NICOLE:

Inte lätt att bara tänka glatt och positivt .. nej. Men försök när du orkar att göra saker du mår bra av och umgås med dina fina barn och familj.

#9 / / Linnea Kinis:

gud vilka fina prydnader du har hemma!

#10 / / Norahsmamma :

Kan inte göra något mer än skicka kärlek och energi !

#11 / / Mirre:

Det är mycket spm ska bearbetas kramar

#12 / / MALIN:

Ni har det så fint! Kram

#13 / / Linda:

Att ta sig igenom en kris är inte alltid så lätt men stå på dig vännen och försök att tänka positiva tankar att ha negativa tankar skadar bara kanske inte så enkelt men försök att va snäll mot dig själv med pisitiva saker. Kram

#14 / / Cecilia:

Massa kramar till dig!! Och som alltid, ni har det såå himla fint<3

#15 / / Annelie:

Gumman då... jag lider MED dig. Kan ju inte fatta fullt ut, vilken känsla du har.... men förstår att det är riktigt tufft.
Gråt, bara gråt.... och be inte om förlåtelse att du har en gnällig blogg just nu,,,, de som inte kan ta det behöver ju inte läsa allt, det viktiga i kråksången är ju att DU ska må bättre ,,,,, och då kanske man måste skriva av sig en del.

Varma & Hjärtliga Kramar på dig vännen.. // Puss på kinden, Annelie