Slutade som ofta i tårar

 
Hej vännen 
 
Ingen bra dag i dag heller . Sovit dåligt två nätter i rad . inte många timmars sömn 
Även om allt känns tungt just i stunden känner ja mej ju så .utmattad och ledsen..på allt liksom 
 varit såå trött, bara velat vila idag  Inte känt att jag orkar med eller räcker till. Känt stress över allt jag hamnar efter med. Känt att jag får dålig samvete över det. Dålig samvete över min obefintliga energi och över att inte kunna mysa varken med familj eller vänner . Känt att jag bara vill vila. så nä inte många knop här idag värk utav bara helsike men kommer väl mera utav allt liksom 
Slutade som ofta i tårar och en snäll dotter som hjälpt mami att städa av huset till helgen 
 
 
 
 
Mörka kvällsbilder bjuds det på 
 
 Ja då va den efter massvis skruvande äntligen klart d¨å 
Har länge önskat mej en mindre byrå till  H A L L E N 
Har sen vi flyttade om inte känt mej hundra hur det såg ut såhär blev bättre och mera med plats  
Ville ju visa på en gång nu då så ni ser Får visa i lite dagsljus sen oxå 
Älskar de fina knopparna på byrån bytt och satt dit själv egna 
Annars är det hemnes byrå 
 
Nu blir det ut i köket och leta reda på natt tabletter och hoppas på lite sömn i natt 
Har oxå fått denna inre stressen utav att man inte sover på några nätter inte sen vill lägga sej rädd att det blir samma igen .... ja ni ser min boll runt runt runt .. samma 
och jo jag pratar med min psykolog som säger detta är rätt normalt vid utmattningsyndrom . Det är väl det jag har då suck 
Glad ni kikar in 
 
#1 / / Lena:

Inte konstigt med att känna all denna inre stress med allt just nu. Ingen ork, oro och sorg /ledsnad över din pappa och din hälsa. Sluta upp med att ha dåligt samvete för att du inte har ork! Tillåt dig att faktiskt vara trött. Du har ju en fantastisk familj som stöttar o hjälper dig. Inte blir det bättre att du går runt o bär på en massa skuldkänslor heller. Det kommer bli bättre. Med tiden. (har själv haft utmattningssyndrom) Just nu står du ju inför din pappas sista tid med. Låt det bara vara. Ta de små ljusa stunder du får med honom o med barna o familjen. Var rädd om dig. Oviktigt att ha det perfekt hemma. Tänker på dig. KRAM <3

Svar: du är så klok min fina vän o dessutom vet man ju allt när man är nära som vi alltid på jobbet o man har goda råd till alla andra men sej själv du vet.. suck ja jag ska försöka bättra mej o inte ha så höga krav . . man vill orka med allt o vill väl med alla ja vännen ja ska ta det lugnt . Tack för goa kramar puss kram
Ullie Webersköld

#2 / / Matilda Berlin:

Fyy vad tråkigt! Hoppas du fick sova bättre inatt vännen! Stor kram sötnos <3

#3 / / Annelie:

Gumman då.. ;-(
Vad ledsen jag blir för din skull,, jobbig rullning du är i just nu. Men inte alls konstigt, du själv mår inte bra och sedan med din älskade pappa.
Härligt att din dotter hjälpte dig med städningen.

Vart jättebra med denna höga byrå där, nu vet jag ju inte vad ni hade innan, kvittar ju också, för nu äré gôr bra.

Kramar om... // Annelie

#4 / / Ama de casa:

Hoppas du fick sova bra inatt då och att du får en härlig Schlagerlördag.

#5 / / Eva`s blogg:

Ja du jag fick atarax o dom har hjälpt mig mkt när jag var orolig o inte kan sova o dom är gör en INTE beroende så dom är bra kanske kan du testa ...stor kram

#6 / / Netti Starby:

Nej fy vad jobbigt att du mår som du gör och du får ta hand om dig. Skönt att du fick hjälp med städningen och hoppas att du får en fin dag! <3 Kramis

#7 / / Dixi Wonderland:

Usch va jobbigt för dig :(

#8 / / Johanna Utterberg:

Fy vad jobbigt :( Ta hand om dig och vila om det är det kroppen och psyket vill. <3 Kram

#9 / / MALINDENISE:

Ta hand om dig kram!

#10 / / sarah :

kul du gillar det =) j

#11 / / Linnea Kinis:

byrån blev jättefin :)

#12 / / cecilia:

Usch vad jobbigt :( Hoppas verkligen du mår bättre snart<333
Älskar knopparna till din byrå, vart är de ifrån?:)

Stooor kram<33

#13 / / NICOLE:

Men åå.. så jobbigt du har det alltså. Och sömnen med. Man känner verkligen hur man behöver den när man är utan :(

#14 / / Maria at Inredningsvis:

Har du testat gå tala med någon? som en samtalsterapeut, det kan hjälpa snacka med nån helt utomstående ibland när livet är tufft Jag har gjort det själv och det hjälpte jättemycket kändes lättare efteråt Sen rekommenderar jag spikmattan Shakti mot sömnlöshet den är GRYMT avslappnande :)

Jag önskar en fin ny vecka trots allt:) Kram Maria