Pappa fyller år

 
 
Idag min lilla PAPPA skulle du fyllt 77 år ... 
Som JAG SAKNAR DEJ !! 
Pappa kom tillbaka jag vill fira dej här ..... 
 
Trots att sorgen är svår, känns det tryggt att veta, Att du nu är frisk, och inte behöver lida. Och minsann så tror jag att kören en dragspelare  de nu upptäckt de fått  Och nog lär dom bli varse den tillgång de fått.
Därför tror jag du får va med och spela föedelsedagsvisan idag 
 
 
 
Som jag kommer minnas  dej livnadsglad och fin 
 
 
 
 
Fina du lilla pappa  ❤️  
 
HIPP HURRA GRATTIS  tror ja att  alla är där i himlen och firar dej idag  eller ja Klart att de är !! 
Så många du känner som firar med dej  
 
 
Här va du inte ens fyllda 50 så fin med mustasch 
 
En utav låtarna som spelas ofta nu Denna och vila tryggt oxå av Sonja  
 
#1 / / ramona:

Vilka fina bilder vännen <3 Tänker på dig ska du veta så här kommer en klapp på kinden och en kram <3

#2 / / Annelie:

Gumman då... :-(
Förstår din sorg är ännu tuffare en sådan dag som din pappas födelsedag. Han var ju inte gammal, jag tänker på mina egna föräldrar,, de blir 75 år i år.

Du är väldigt, väldigt likt din pappa,,, men det förstår jag du alltid fått höra. Det är ju detsamma för mig.

Ha nu en så bra söndag som du kan ha goa vännen.. // Kramar om Annelie

#3 / / Pauline Hurtig:

<3

#4 / / Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Åh förstår att det måste vara jättetufft...
Sonja sjunger så bra <3

#5 / / åsa i åsele:

svar Jag tänkte att Ni kommit närmare varandra och typ "grävt ner stridsyxan" nu medan Din far låg sjuk,
trodde att sjukdom & död gjorde att gamla ledsamheter förläts.

Det är väldans jobbigt, förstår att Du är ledsen, speciellt en sån här dag.
Saknaden blir mer märkbar.

Men Ullis, kära vän, tänk på att i Ditt hjärta lever Din far kvar, Du har Dina minnen.

kram

#6 / / Netti Starby:

Åh vilket fint inlägg! <3 Kramis

#7 / / Sussi:

Jag är så ledsen för er skull. En tröst är ju att han inte längre har ont eller lider men själva sorgen efter en älskad familjemedlem går aldrig över. Det blir bara lite lättare för var dag att leva med det. Man måste bara ge sig tid att sörja.. Kram <3

#8 / / Miss Jennifer:

Fint inlägg, grattis till pappa i himlen och kram <3

#9 / / Louise:

Beklagar ❤️

#10 / / Linda:

Fint inlägg o härliga minnen!
Svar: Ja, det är bars. Det är gott och kul med variation! Hm men vad konstigt då, undrar vad jag gör för fel?
Jag fyller ju i med min länk http://www.lindamarie.nu
Måste vara ngn bugg här??

#11 / / Linda:

Ser att det inte fungerar ovan, men jag gör inget fel.

#12 / / JoJo:

så fint inlägg av dig! jag beklagar verkligen! <3 kram till dig!

#13 / / NICOLE:

<3

#14 / / MALIN:

Vad fin han var! Grattis på hans dag! Kram

Svar:
Ullie Webersköld