Jag ser dej när jag blundar

 
 
 
Jag kan inte ens gå utan din luft i mina lungor 
Jag kan inte ens stå när du inte ser på och genomskinlig grå 
Det blir jag  utan dina andetag 
 
Det känns ännu så overkligen jag kan fortfarande inte förstå Vet det tar tid att förstå men HUR ska jag förstå?
 Jag ser dej när jag blundar ... 
Jag vill Inte vara utan dej  älskade PAPPA  
Det gör ont att vara utan dej 
Idag va det en hel vecka sen ..... 
 
Lyssnar om och om igen på denna vackra  
 
 
 
Publicerat i Allmänt / familjen / livet
Taggar: familj / familjen / kärlek / livet / sorg
#1 / / Anita:

Så fint med Vide! :D

#2 / / Netti Starby:

Förstår att du känner så och många styrkekramar <3

#3 / / åsa i åsele:

*kramar om*

Lycka Till idag, kram

#4 / / Eva`s blogg:

En stor bamse kram till dig ...<3

#5 / / Sussi:

Åhh den är jättevacker den låten. Förstår att du är helt förstörd nu. Lider verkligen med dig. Styrkekramar

#6 / / Linda:

Snyft...
Svar: Ja det är helt overkligt att det kan bli så, naturens kraft är fantastisk!

#7 / / Johanna Utterberg:

Skickar massa styrkekramar!! <3

#8 / / Pauline Hurtig:

<3

#9 / / Petra Olsson:

Stor kramis,jag lyssnade också på Sonja alden och en massa annan musik när min pappa dog ,det ger styrka i det jobbiga,kramar vännen

#10 / / NICOLE:

<3<3

#11 / / ByFideli:

❤️