Jag förstår precis er känsla

 
 
 
Our kitchen todays 
 
Tack för att ni är så fina och fortsätter att kika in här trots att jag typ är en gnäll blogg just nu... sämst känns det som . Man ska .försöka ta sig framåt och få dagarna att gå. Det är en fruktansvärt svår/ jobbig  tid nu 
Jag vet det är många utav er som varit med om samma och tack för all er kärlek var dag. Jag förstår ju preis er känsla när ni mist en förälder eller en nära anhörig  o alla ni  "andra goa"  som peppar var dag 
 
Lilla pappa jag saknar dej såååå Det gör ont  
 Vila i frid, pappa ♡
 
 Miljoner TACK för all  Kärlek och omtanke ni ger  alla ni ..Blir så glad utav era fina kommentarer både här och på instagram      LOVE YA !! 
 
Nu ska jag krypa ner i kojs som  mina älsklingar.
 
 
Publicerat i Allmänt / familjen / kök / livet
Taggar: familj / kitchen / kök / livet / sorg / sorgarbete
#1 / / ramona:

Livet, ibland är det tufft och då är det så <3 Jag älskar att kika in hos dig i alla fall och se hur du har det och vad du gör. Finns kvar hur mycket du än gnäller ;) För det är så vänner gör eller hur?
Kram och ta hand om dig nu <3

#2 / / Pauline Hurtig:

tror det är jättebra att "gnälla" och skriva av sig :) jag ville dock inte höra om andra som mist någon när jag förlorade min pappa..

#3 / / Sussi:

Förstår att du saknar din pappa och det måste du få göra ett tag nu. Var sak har sin tid, sorg tar en stund och man måste få tid till att just sörja. Förr eller senare kommer du märka dag för dag att det blir lite lättare. Kram på dig <3

#4 / / Netti Starby:

Självklart ska du skriva av dig om dina känslor och jag ser inte din blogg som någon gnällblogg. Älskar din inredning och ha en fin dag! <3 Kramis

#5 / / Eva`s blogg:

Nädå din blogg innehåller allt som är viktigt för dig gumman fint i köket :) ta hand om dig varm kram <3

#6 / / NICOLE:

Kram

#7 / / Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Så fint kök ni har <3

#8 / / Sofia Werlin - mammaliv & hälsoliv :

Var sak har sin tid fina du! ♥️♥️

#9 / / Johanna Utterberg:

Så bra med stöd från dina läsare och man måste få sörja och vara ledsen, det är okej. ta hand om dig! Kram

#10 / / åsa i åsele:

Det är okey att Du skriver av Dig, helt klart sörjer Du, det är naturligt, vore nästan hemskt annars...
Att mista Din far så med detsamma efter Ni återupptagit kontakten gör ju det dubbelt värre och Du är extra sårbar.
Att mista någon man har kär är ett rent helvete.

*kramar om*

Ha en så bra lördag Du kan <3

Jag hoppas verkligen att Du får ett positivt besked hos läkaren, det är lång tid kvar men jag hoppas på det bästa.

kram

#11 / / Jessica Högberg:

Klart man får gnälla när livet är kämpigt!! <3

#12 / / JoJo:

det är klart att man ska få gnälla när man har det tufft i livet och ibland kan det vara skönt att få skriva ner sina känslor och inte bara få det ur sig genom att prata med någon. kram på dig! <3

#13 / / Linnea Kinis:

vad fint du har det i köket! :)

#14 / / Annelie:

Pss.. *viskar*, det är just DET vänner är till för.
Hjärtlig KRAM vännen... <3 , Annelie