Ingen månad att hurra över

 
 
 
 
Brrr....hur har ni det i kylan?
Jiiiises så kallt det har varit i dag...
Termometern har visat -10 och -11 och just nu kollade jag -13 Brrrrr  men eftersom det har blåst har det ju kännts som -25....
Höll ju typ på att frysa rumpan av mej bara när ja tog bilderna kunde knappt trycka av fingrarna frös 
 
Snart slut med de tråkigaste månaderna i vartfall .... som enligt mig januari och februari är.
Okey mars är väl egentligen ingen månad att hurra över heller, men lite varmare, lite ljusare och betydligt närmare våren är vi ju då i alla fall....
 
 
 
 
 
 
 
Nej men alltså på riktigt visst är det ISVECKAN men vi bor ju inte i sibirien precis Jäkla kallt nu 
 Usch vad jag ogillar massa  kyla och massa minusgrader och när det är så där genom-kläderna-rått i luften. 
Ja lite ryssland väder som de sa..Lite brrr och inte blir det bättre suck 
Brrr glad att sitta här inne i värmen och mysa i vartfall 
 
 
 
All snö har blåst bort inne här vid närmast vägarna Då kan man fatta det blåser . 
usch alltså 
 
 
Nu ... nattadax här när som helst på nattugglan här 
 

Var rädd om dig.

All Kärlek ❤️

BONUSBILD: 
Mami och Ebbis fixar 
 
 
 
 
#1 / / Netti Starby:

Usch jag är också trött på kylan och hoppas att det snart vänder! Kramis

#2 / / åsa i åsele:

Minus 30 kyliga grader hos mig, tur att J skjutsar Elin till skolan... jag hoppas det blir något varmare innan jag ska i väg med min far, 2 x 10 mil genom obebodda trakter i minus 30 känns inte så upplyftande, är ju icke speciellt mycket trafik å gott om både ren & älg så yes jag kör försiktigt.
Ser inte ut som vinter hos Dig, saknar snön ;-) men Du har så fint både ute å inne, ser hemtrevligt ut, inbjudande att hälsa på :)
kram

#3 / / Eva`s blogg:

Ja du gumman, kyla är inget för mig alls, hoppas snart det ger sig härifrån stor kram till fina dig <3

#4 / / Miss Jennifer:

Vi har -8 och fullt solsken idag :D

Svar: Haha det är så individuellt :P Den ska gälla om du köper två stycken, fram tills den 28 (idag)

#5 / / Natalie Salazar:

fina mullie <3 så kul att du fortfarande bloggar :)

usch här är det sååå kallt också
skickar en varm kram min fina

#6 / / Johanna Utterberg:

Fina ni :) Vi hoppas att mars åtminstone blir bättre än januari och februari <3 Kram

#7 / / Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Det är -10 här idag men ändå varmare än igår då det blåste så extremt. Idag är det ganska skönt ute ändå trots att det är så kallt :)

#8 / / Louise:

Usch ja va kallt det är ute! Ska bli skönt att välkomna mars! 😃

#9 / / Linda:

Nä fy fasiken verkligen inget att hurra för!
Svar: Ja, det gör allt vi med hemma, inte fel med glass,hehe.
Hihi vad gullig du är som tyckte det!

#10 / / Pauline Hurtig:

28 minus var de när jag for till jobbet, fy så kallt alltså.

#11 / / NICOLE:

Fy vad kallt det är alltså :(( Men nu blir det snart bättre! =)

#12 / / MALIN:

Hoppas att nästa månad blir bättre! Kram

#13 / / Jessica Högberg:

Mars är underbart, innan mars är slut har hoppet och vårsolen kommit på riktigt!

#14 / / MALIN:

Svar: Kan verkligen rekommendera deras produkter! Kram