Hur får man ork att orka?

 
 
 
 
 
Ett litet Hej från mej ....
Allt väl ? Har ni haft en fin helg ? 
Tänkte mest kika in för att säga hej eftersom jag hoppar i kojset direkt efteråt 
Sena natten här igen och ja nattugglan,,,,, här sitter jag 
 
Allvaret ligger i luften. Pappa blir sämre och svagare och allt annat blir oviktigt. 
Ännu  idag va  läget lite oförändrat här men mina tankar är i 110 om man säger så orolig och magont
Inte så konstigt med allt kanske men .. jobbigt är det och inte långt till tårarna var dag 
Hur får man ork att orka?
 
Önskar er nu en fin Måndag och en bra start pånya veckan 
Kärlek till er.
 
Vi hörs i morgon igen va ? 
♥ G.o.d.n.a.t.t.k.r.a.m.!  ♥
Kramar & Kärlek!
 
Ska samla nya krafter till nya veckan  
Nu kommer John blund och ska hämta mej got to go 
 
Publicerat i Allmänt / blommor
Taggar: blommor / cancer / familj / ledsen / livet / rosor
#1 / / Netti Starby:

Usch vad jobbigt med din pappa och många styrkekramar från mig <3

#2 / / åsa i åsele:

Man orkar mer än man tror, när det behövs får man oanade krafter,
det är tillåtet att krascha, att gråta, vara ledsen.
Ta en dag i taget <3
Försök sova... jag vet, lättare sagt än gjort.
kram

#3 / / Miss Jennifer:

Jag har ingen ork till något, över huvudtaget!

#4 / / Anonym:

Stackare vad jobbigt du har det,men jag hoppas verkligen att du tar dig rätten till att ha rejäla gråt-dagar.
Tänker på dig vännen // Kramar om 💗💗💗💗

#5 / / Eva`s blogg:

Ja du i svåra stunder får man extra ork, då man vet att man måste vara stark tro mig har gått genom både mamma o pappa viktigt är att där mellan kunna vila o så så du återhämtar dig, allt annat är oviktigt just nu gör det du orkar hemma o inte mer ...vila är viktigt just nu stor kram <3

#6 / / Mirre:

Många kramar

#7 / / Denise:

Man orkar fast man inte tror det. <3

#8 / / Ellen Gräntz:

Kram till dig!
sv: Jag bor i Kristinedal!

#9 / / Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Usch vad tråkigt att din pappa blir sämre :( <3

#10 / / Sussi:

Vad tråkigt att din pappa inte är kry och blir sämre. Det är det svårt att finna ork att orka med. Håller tummarna för att han ska bli bättre. Styrkekramar <3

#11 / / Cissi:

Massa kramar! Man orkar när man måste och även om man inte gör det så är det ok att bryta ihop och komma igen. Kramar

#12 / / Amanda CL:

vad tråkigt att läsa om din pappa :/ <3

#13 / / Johanna Utterberg:

Fy så jobbigt tid! :( Styrkekram!!

#14 / / Biggeros:

Hur ska man orka att orka. Du måste vara stark för att du själv ska hålla för både dig själv och din familj. Aldrig roligt när sin närmaste är krasslig// kram på dig🤗

#15 / / Linda:

Men åh ush, massa styrkekramar o kärlek till dig.
Länklistan ligger uppe förresten in o läs hur man gör. Glöm inte publicera 14/2 ;)

#16 / / Linnea Kinis:

jobbigt med din pappa :(

#17 / / Anonym:

Man orkar o klarar mer än man tror 💕 gråta är ett sätt att ”ventilera” o få ur sig all ledsenhet och så har vi alla ”OM”....om inte det där hade hänt,....Om inte smärta fanns ......Om inte .......Om inte....
Så tänkte jag när min pappa dog i cancer MEN man får försöka tänka att allt blir bättre för dom.....det skänker som ett lugn mitt i allt. Kram Åsa

Svar: Tusen Tack fina du ja han slipper ha ont o ha jobbigt det är det ja tänker o inget värdigt liv som det va nu längre. kramar
Ullie Webersköld

#18 / / sarah:

aa visst är dom gulliga