lite stämningshöjare

 
Gose kissen SIGNE låg i soffan och myste med mami idag 
 
 Godkväll på er sweeties !
Hej raringar!  
 
Idag vaknade jag med världens migrän  och halva dagen eller ja hela  har gått åt att mildra den med vila 

Gud vad jag mått blää idag  Alltså jag är helt yr och mår illa och har huvudvärk och man blir som spagetti i benen . 
 
Tusen Tack alla ni som redan hunnit ge krya hälsningar 
Det blir nog bättre är ju PMS då det känner väl många utav er igen .. skit för oss tjejer 
nåja 
 
 
I vanlig ordning spelar jag massor med julmusik här hemma just nu! Bästa bästa stämningshöjaren. 
När ja va yngre började det tidigare så jag vet inte har jag blivit äldre och sämre på det ?? 
 JULKÄNSLAN med extra allt alltså....
 
Börjar pynta  för fullt och pysslar. Det behöver inte vara några jättraketer med jul utan ni vet sånt där lite smått stämningsfullt här och där utströsslat över mitt casa.
 
Lite hyacinter här och där . Alltså Sån stämninghöjare i form av hyacinter (finns inte mycket som doftar så mycket jul och de blå doftar ju mest:Ändå är det nog någon rosa och mest vita här 
De kommer garanterat slå över till jul så det blir dax att köpa nya 
 
 
 
 
 
Önskar dig en Godnattsömn när det är dax 
 
Vi hörs senare i morgon då raringar! Puss! 
Kramar & Kärlek!
 
 
#1 / / Netti Starby:

Fy vad jobbigt med migrän och hoppas att du mår bättre idag! <3 Kramis

#2 / / http://siliiins.blogg.se:

Krya på dig! Kram

#3 / / åsa/nalta norrland:

Så trist Du ska behöva må så dåligt.

Nu har jag skickat en ny inbjudan... vi får hoppas Du kan komma in nu.

kram

#4 / / Matilda Berlin:

Men alltså guuuu vilken sötnos!! (bokstavligt talat) Hihihi! Kram <3

#5 / / Eva`s blogg:

men va mysigt ja nu går tiden fort ta hand om dig kram gumman

#6 / / Ama de casa:

Oj vilket lååångt ben Signe har :-D

Hoppas du mår bättre idag och får en riktigt fin fredag!

#7 / / Louise:

Så fin kisse! Vet inte om jag nämnt det men jag har också haft en katt som hette signe :D

#8 / / Johanna:

Har med blivit sämre på spela musik. Inte bara julmusik, utan all musik. Måste bli bättre på det...