Ja vill vara din måne

 
 
 

Hej Darlings!

Trodelidooo ! 

 
Allt väl hos dej min vän ?
Har er dag varit bra ? 
Ville bara kika in tiller en kortis 
 
Hoppas att ni haft en fin 3:e Advent 
En lugn sådan här med inte allt för mycket att göra 
 
 
Hur sööt är han inte då min lilla tomtenisse ??
 
 I think there’s a bit of a christmas spirit in here
 
 
 
Hur sööt är han inte då min lilla tomtenisse ??
 
 
Alla vill vara din sol , men inte jag. Jag vill vara din måne så jag kan lysa upp dina mörkaste stunder, då ingen sol finns i din närhet
 
 
Blir till att kika färdigt på filmen med maken älskling och sen blir det nog sängen 
Natti Natti mina vänner 
Fortsätter sitta här och skrålla bland "mina sidor" en sväng till  som alltid först
 
På återseende och natti när det är dax 
 
PuSs & kRaM!
 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Netti Starby:

Söta tomtar och ha en fin dag! :-D Kramis

#2 / / åsa/nalta norrland:

Vissa tomtar är små personligheter, jag förstår Du gillar Din <3
Måndagsmorgon och det snöar... här har vi typ två väder ;-) antingen minus 30 och fryskallt eller snö i massor.
Men det är ju sån vinter vi tydligen ska ha... klimatförändringar eller vad det nu beror på.
Mm förhoppningsvis ringer skolsyster å har någon bra ide.
Skolan måste ju försöka samverka så det blir så bra som möjligt för Elin.
En vecka kvar till julafton... det som inte blir gjort ja det blir inte av så lätt är det ju ;-)

kram

#3 / / Matilda Berlin:

Hihihi! Verkligen sån himla söt tomte!! Kram fina <3

#4 / / Petra Olsson:

så söt nisse:) hoppas du fick sova gott, Tack för din omtanke igår :) kramar

#5 / / JoJo:

åh vilken söt tomtenisse! :D hoppas allt är bra med dig vännen. var längesen jag var aktiv på bloggen nu men försöker komma tillbaka igen efter min lilla paus :P kramar

#6 / / enna:

Har haft en riktigt mysig tredje advent :)Hoppas du haft en bra start på veckan :)

Jättesöt :). Låter som fina planer :)

#8 / / Johanna:

Så fint det med månen <3

#9 / / Johanna Utterberg:

Så gullig nisse :D