I snapped a pix

 
 
Tusen Tack för er kärlek och omtanke ni alltid ger 
 
Hey darlings!
Hej min vän. Allt väl?
 
Hoppas ni har det bra och mysigt så här under mellandagarna!
Här hemma gör jag inte många slängar  nu och det är såå skönt. Går runt i mysdressen  och har bara skönt 
 
Är ni lediga i mellandagarna eller jobbar ni?
 
I snapped a  pix on our kitchen
 
 
Köksbilder idag ...
Vet inte vad som hände för nu se det suddigt ut?  ja ja ni ser ju 
 
Nä nu dax att gå ner till sovrummen där nere tycker jag mej höra små röster som pratar och fnittrar De tror inte mamma hör deras fnitter ... Mamma vi har Jullov säger de 
 
Natti på er när det är dax... 
JULKRAMAR
 
 
#1 / / Matilda Berlin:

Så himla underbart det låter!! Gäller verkligen att passa på och njuta allt man kan =) KRAM finaste <3

#2 / / elin:

Låter underbart<3

#3 / / åsa/nalta norrland:

Jullov eller inte så behöver man sova, Elin vänder på dygnet och inte blev det bättre efter övernattningen... då hon sov större delen av gårdagen blev kvällen sen och jo hon sover ännu.

kram

#4 / / Netti Starby:

Jag är ledig och har också lugna dagar just nu. Fina bilder och ha en fortsatt mysig dag! :-D Kramis

#5 / / petra:

ja det är lugnt här fram till skolorna börjar, önska jag drog på mig mysdressen också men är så rastlös nu:) kram

#6 / / Jessica Högberg:

Låter mysigt att gå runt i mysdress och lyssna på fnitter=) Jobbar ett par dagar men är snart ledig igen!

#7 / / Louise:

Skönt att dom är glada:D Och så fina bilder :D

#8 / / Johanna:

Går också runt i myskläder. Så skönt och slippa ta på sig vanliga kläder!

Ljuvligt och höra deras tissel och tassel och fnitter :)

#9 / / Johanna Utterberg:

Skönt att vara ledig och fri i mellandagarna :)