Bye Bye Santa fly safely

 
 
Smärta &  FAKTISKT MIN MELODI JUST NU
 
Nu åker han hem ..... 
 
Jag var verkligen tvungen att trippel checka vilken dag det är idag.... så dagvill 
 “varje dag känns som lördag” och det är så sant!  Sen känner vi att julen gick ALLT för fort, BAM sa det bara så var den över innan jag ens hunnit skicka iväg ett enda GOD JUL sms till familj och vänner…
 
Men hoppas ni alla kände den där gosiga varma JULKRAMEN ifrån oss till er !
 
 Hoppas du hade en fin jul och får njuta av lugn och ro i själ och kropp
Det är verkligen sånt som behövs nu känner jag 
 
Har ett helvete just nu .... suck ....
Just nu är allt så jobbigt kanske pga väder temp och så men fy vilken smärta jag har 
Vet inte varför och ska ha teletid med dokt i mitten utav jan  (väntar alltså ) 
Denna fibromyalgi som tar kål p å en bara det och sen har ja sån värk var dag i vänstra benet och foten sen diskbrocket alltså jäkla gnäll men ja orkar inte va glad liksom .. bara nere . vill inget göra 
 
 
 
 
Ja just nu blev det gnäll  inlägg men det är FAKTISKT MIN MELODI JUST NU
Men ja ni har kommit in och läsa här och ja behöver nog gnälla av mej 
 
Snart säng dax

Önskar dig en riktigt, riktigt FIN morgondag fylld av positiv energi & glädje! 

Kramar & Kärlek!

 
Dax att fara hem för denna gången 
 
 
 
#1 / / Eva :

Hej vännen- inte roligt.när du har så ont- skulle önska att du fick slippa detta. Ja denna julen har gått otroligt snabbt- men de har varit en mysig jul 😍. Idag har de dock varit1 lite tråkigt med duggande och grått väder. Va rädd om dig- kram

Svar: Hej vännen här kom dimman ikväll men annars sol nästan hela dagen men fy så kallt det blev.sen ,idag fick ja papper av fsk igen o fylla i usch blir så nervös för sånt där :( Skickar stor kram
Ullie Webersköld

#2 / / Yasmine mamma till dennis och angelina :

Inget kul med smärta känner så väl igen det min ibs går hand i hand med fibro....
Hoppas du får må bättre snart.

#3 / / Sarah:

Så fin den första bilden var :) Tiden går alltid så fort när man är ledig :/ Kram

#4 / / Matilda Berlin:

Är också heeeelt dagvilsen! Jag och Richard hade en lång diskussion innan vi till slut gav upp och kollade mobilen för att faktiskt se vilken dag det var, haha! Kram finaste och ha en fantastisk fortsättning <3

#5 / / elin:

God fortsättning fina du!<3

#6 / / åsa/nalta norrland:

Tycker så synd om Dig, så jäkla jobbigt att må skit å ha värk var eviga dag.
Igår tyckte jag det kändes som måndag ;-)
Elin har sovit på Kulturhuset natten till idag med sin dansgrupp så jag hämtade hem henne strax efter halv 11.
kram

#7 / / Johanna:

Ja man är verkligen helt dagvill i dagarna nu :)

Trist med värk. Hoppas den lättar lite. Det är långt till mitten av januari.

#8 / / JoJo:

ja julen är alltid över så fort tyvärr :( god fortsättning vännen! <3
hoppas att du mår bättre snart och att värken lättar lite. är inte kul att ha ont :(
kraaam på dig!!

#9 / / Heléna:

Så tråkigt att kroppen är så elak mot dig vännen! Vet hur jobbigt det är när kroppen inte vill det man själv vill :( Håller tummar och tår för att du snart ska få må bättre <3 Stora kramar fina du <3

#10 / / Amanda (Swedish Passport):

Nej fy alltså för dessa smärtor du lider av, hoppas verkligen att du får den hjälp du förtjänar! KRAM!

#11 / / Louise:

Ja julen gick verkligen fort! Vilka härliga bilder! :D

#12 / / Petra Olsson:

Hör av dig om du vill prata 💕💕💕tänk om vi bodde nära 💕💕stor kram du får hänga framför någon mysig film nu, kram

#13 / / Delila:

Inget kul med smärta! Önskar dig en god fortsättning <3

#14 / / enna:

Håller med dig! Nu när jag är på lov vet jag inte vilket dag det är, känns konstigt när man hör att det är helg ;)

#15 / / NICOLE:

Den där sista bilden är så fin tycker jag :) mysig