Bara enen verkade så tråkigt .

 
Heeeej underbara ni!
 
Idag har ja  har jag tänt ljus och satt på julmusik  så lite fredags feeling infinner sej 
För jo ja tycker allt att musiken hjälper till . Lite skumtomtar som låg på bordet oxå fniss 
 
Va har ni hittat på en dag som denna?
 
Mysigt med denna månad med alla ljus och stjärnor ljusstakar tomtar  mmm  L.O.V.E.. I.T. !! 
 
Även på bordet blev det en lite "gran" som jag fixade oxå 
Liten söt ängel och ett glaserat äpple så fint 
Bara enen verkade så tråkigt ...detta blev bättre tycker ja 
 
 
 
Bara 10 dagar kvar till jul 
Fortsätter sitta här och skrålla bland "mina sidor" en sväng till  som alltid först
Sussa så gott när det är dax älsklingar och jag säger 
 
Ha en fin morgondag, och på återseende!

G.o.D.n.A.t.T.k.R.a.M.a.R.!

 

 
Publicerat i Allmänt / Julen / advent
Taggar: Advent / Julinspiration / julen
#1 / / Matilda Berlin:

Men guuu vad mysigt!! Har fått tillbaka min julfeeling, vilket är UNDERBART!!! STOR KRAM finaste <3

#2 / / Eva`s blogg:

vilken fin liten gran :) javisst är det mysigt denna tiden kramiz

Så härligt, så fint med den lilla granen :). Helt galet att det är så nära julen :)

#4 / / Bella:

Vilken söt liten juleen :D!

#5 / / Petra Olsson:

Så fin liten EN så mysigt med julpyntet och snart e det jul, kram

#6 / / NICOLE:

Skulle säga att julmusiken gör väldigt mycket :) Har väl ovanligt mycket julstämning i jämförelse med hur lite jul jag egentligen fixat haha men jag jobbar på det med att komma ikapp ;)

#7 / / sarah :

fin bild

#8 / / Pauline Hurtig:

jättefin!