Tro det eller ej det är jag som säger så

 
 
 
Blomster ...l LOVE IT !! 
 

HEJ ♡

Hej finaste ni!
 
Vad glad jag blir att ni vill kika in här hos mig. Det gör mig alldeles varm i hjärtat! Ni betyder sååå mycket, varenda en av er ❥
Hur har ni det idag hjärtan? Allt väl hos er?
Jag mår Bäst....
av   S O L E N   
Idag har det ändå nästan varit föör varmt ja tro det eller  ej 
Tro det eller ej det är jag som säger så Det  rodde jag inte 
## mitt i solen och samma som nu miss i nassa så är det ännu 29 inne här trots vi vädrat 
 
Snittblommor makes me Happy !! 
Rosor kan få en på bra humör verkligen vill alltid ha vackra blommor runt omkring mej 
Blir glad utav det 
Lite ärenden och fix här idag annars en lugn chill dag skönt! 
 
Tack för mysiga stunden ni va här 
Ha nu en god nattsömn och va rädda om er i morgon 
 
sussa gott 
 kramar & Pussar 
 
 
 
#1 / / Eva`s blogg:

visst är det kul att få eller köpa blommor :) ja här är regn ( lite) åska som tusan kramis min vän

#2 / / Ama de casa:

Vilka vackra rosor! :-)

Hoppas du får det lite svalare nu när en ny månad är här :-)

#3 / / Johanna:

Perfekt med snittblommor, love it! :)

Förstår du tog bort poolen, hade jag med gjort i ditt läge :)

#4 / / Netti Starby:

Åh vilka vackra blommor och ha en fortsatt fin dag! :-D Kramis

#5 / / Carolina:

Älskar värme, men är det såhär varmt i flera dagar utan regn eller svalka fungerar det inte. Jag kan inte sätta på mig kläder för att det är så varmt..

Sv; tusen tack fina du :)

#6 / / åsa i åsele:

Värmen är ju en sak... det är luftfuktigheten som tar knäcken på mig.

I Sollefteå ställs planerade operationer in eftersom luftfuktigheten är så hög att det finns risk det det icke går att garantera en steril miljö. Galet.

kram

#7 / / MALIN:

Så vackra rosor :) Kram

#8 / / Anonym:

Gulliga du, vilka underbara blommor!

Svar: Men Tack söta jag älskar ju blommor och så glad var gång jag får eller köper själv oxå för den delen blommor gör mej glad . kram fin torsdag
Ullie Webersköld

#9 / / Pauline Hurtig:

ja älskar snittblommor :D