Interior & decor

 
U. N. D. E. R. B. A. R.A  Liljor  och de doftar underbart!!! 
Blev lite snopen då den slog ut igår och den va rosa .. trodde jag köpt vita men ja underbar är den och doftar ju mera än de vita så ja gillar den massa 
 
 
Hej min vän. Hoppas allt är väl.??
Alla glada (och mindre glada också för den delen he he ). 
Hoppas att ni haft en härlig dag. 
 
Har verkligen fått "dille" på det där me beige just nu 
Är väl lite mera hösfärger och sånt där  "boande"  som kommer nu 
Har ni känt utav något ännu?
 
 
 
 
Fint även i kvällsbelysning ....
 
 
Läggdags för mig alldeles strax och jag måste som alltid  (likt alfons åberg )
Ska bara in på den sidan och kika först sen så i säng... Bara denna sidan oxå .. bara denna me ,,, suck 
Känns det igen kanske?
 
 På återseende mina fina vänner  och önskar dej Bästa dagen i morgon 
 
 
 
 
Publicerat i Allmänt
#1 / / elin:

Åh så fint du har det<3

#2 / / Emma Engström:

Liljor är såå fint!! <3

#3 / / Netti Starby:

Vad härligt att liljorna doftar gott och beige är verkligen fint till hösten! :-D Kramis

#4 / / Carolina:

Jättefint! Tråkigt då man trodde att man köpt en annan färg, men rosa var superfint och låter bra ändå då den doftar gott!

SV; ja, alltid roligt!

#5 / / Ama de casa:

Här märker vi inte alls av hösten ännu. Det lär nog dröja ett tag :-)

#6 / / Johanna Utterberg:

Så fint med liljor! :) Ha en fin kväll! Kram

#7 / / åsa i åsele:

Älskar liljor. Färgen är inte alltid det viktigaste ;-) fast jag tycker nästan de vita är finast.

Vitt å beige är icke min färg... men jag har planer på att måla två av väggarna i sovrummet vita :D

kram

#8 / / JoJo:

åh så fint! jag älskar också liljor :D har en stor rosa plastlilja i en stor vas bredvid ena byrån här hemma. såå fint! :)
hoppas att du har en fin vecka snygging!! kraam <3

#9 / / Denise:

Så fint med liljor! :)

#10 / / Emma:

Men alltså så fint hos dej alltid 💙 hösten kommer även ifall vi inte vill . Fin kväll rara kram

Svar: Men gulle dej <3 a snäll du är <3 Tack ja tyvärr gör den väl det =) kramizar hälsa alla
Ullie Webersköld

#11 / / Johanna:

Så fin lilja :)

#12 / / Pauline Hurtig:

så fint :D

Så himla fint :). Älskar verkligen blommor och liljor är jättevackra :)

#14 / / My Nordqvist:

Så fint :)