Det blir att pigga på

 
 
B E D R O O M 
 
 
   Inspo  i vårt casa 
 
 
Vaknade idag med feber.. Suck känner mej inte pigg
Har haft ont i halsen men den känns sådär idag 
Så hemma fix  och så en rätt så lugn dag här idag då när orken är sådär 
Men nä jag säger som alltid just nu jag måste INTE  fixa en massa ...Man Måste Inget 

Ja tror jag gärna gör en massa för att slippa tänka och det orkar inte knäpp kroppen med eller knä heller 
Och med allt runt omkring?? 
Nä jag måste Ingenting det kan komma en annan dag 
En dag i taget ..
 
 
Det blir att pigga på sej . 
 
Nä nu va gnäll svammlet slut för i dag här och jag  ska försöka sova något  
Önskar dig en Godnattsömn när det är dax 
På återseende imorgon igen erasötnötter!
 
Godnatt fina ni! ❤️ 
Kramar & Kärlek & lyckliga stunder!  
 
 
#1 / / Netti Starby:

Nej vad tråkigt att du har fått feber och du får krya på dig! <3 Kramis

#2 / / Denise:

Krya! <3

#3 / / åsa i åsele:

svar Någon salva, tänker Du typ Voltaren? kan jag icke använda då jag är allergisk mot acetylsalicylsyra, jo jag är allergisk både mot tabletter & salva som innehåller detta, slutar typ att andas...

Surt med feber och förkylning/ont i halsen etc redan nu, känns som hösten/vintern kommer bli extremt lång om sjukdom som förkylning redan slår till.
Krya på kram

#4 / / Ama de casa:

Hoppas du är piggare idag!

#5 / / sarah:

tack så mycket =)

#6 / / Johanna:

Trist med feber, hoppas du kryar på dig snabbt..

Går bara och väntar på om jag skall trilla dit eller Hugo,, jag har ju nya elever, nya baciller.... :)

#7 / / Pauline Hurtig:

så sött med gosidjuren har också de som prydnad :D

#8 / / Johanna Utterberg:

Krya på dig och du har så rätt, man måste ingenting :)

#9 / / NICOLE:

Så fina färger i sovrummet :)

#10 / / Jennifer :

Vad fint med Mr och Mrs ovanför sängen :D