Att trycka på en knapp & inte nådigt

 
Mrs & Mr 
 
Happy New Week Sweeties !
 
Hoppas allt är väl hos er och att ni fått en fin start på veckan 
Har ni börjat jobba igen eller tillhör ni dem som har någon vecka kvar? 
 
 
 
 
 
Att sitta ute och fika va inte ens sådär mysigt då det blåste och kändes ruggigt 
Mrs&Mr visst är de fina? Mina favvisar 
Köpte för ett tag sen och va så glad vill så gärna ha dessa 
 
 
Sitter här och fryser Har balkongdörren öppen och nu är inte kvällarna lika ljumma längre 
Inte heller nätterna har jag märkt här 
Va ju som att trycka på en knapp och så  kom hösten 
Att komma hem till hösten hade jag inte räknat med faktiskt då vi haft en så fantastisk sommar . 
 
Gnället och statusen  för den här tanten är...... benet jodå det går framåt oh börjat med sjukträning
och är duktig men 
ja börjar ju lite mera när min sjukgymnast har slut på sin semester 
Har däremot en sån hiskelig värk  nu . Har ju inte varit van vid detta väder på flera månader så nu känns det inte nådigt med denna kropp kan ja säga ... men nog om gnäll idag 
 
 
 
Nu ska jag prata med min lilla stora prins som kom hem från kompisar 
Hoppas ni sover gott i natt och får en underbar dag 
 
KRAMAR & KÄRLEK 
 
Publicerat i Allmänt / uteplats
Taggar: baksidan / fika / gofika / kallt / uteplats
#1 / / Netti Starby:

Vädret har verkligen vänt fort och imorse hade jag bara nio plus. Ha en fin dag! :-D Kramis

#2 / / MALIN:

Vilka fina muggar! Kram

#3 / / Emma Engström:

Hösten kom verkligen som du skriver, som att man satte på en knapp! Fastnade verkligen för muggarna! Kram

#4 / / Anita:

Stiliga muggar! :)

Själv har jag 3 semester kvar innan min semester ens börjar ;)

#5 / / Dixi Wonderland:

Vi har också såna glas :D

#6 / / Eva`s blogg:

åh va fina var kommer dom från? pris? va roligt med nytt o här har vi snart 5 veckor semester :) snart :) kram

#7 / / Ama de casa:

En Ama de casa är ju aldrig ledig, hushållsarbetet tar liksom inte slut. Fast nu har jag varit "sjukskriven" ett tag, men går väl på halvfart vid det här laget. Fast ännu kan jag skylla på att "det stretar lite i ärren" så jag kommer undan sånt som exempelvis att hänga tvätt på taket. Jag lovar - det kommer att streta i dom där ärren läääänge... ;-)

#8 / / Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Åh vilka fina muggar :)

#9 / / Biggeros:

Coola muggar!! Otroligt att vädret bara kan slå om så fort från tropisk värme till kyla. Krya på dig// kram

#10 / / åsa i åsele:

Väderleken spelar stor roll då det gäller måendet, kyla och lågtryck förvärrar och gör mig sämre, mera värk och rent allmänt dåligt mående.
Känns verkligen som höst och nu är det snart slut på sommarlovet, bara denna vecka å sedan blir det vardag...

Jag väntar ju på tid hos sjukgymnasten, nu har jag väntat två veckor utan ett pip, eller rättare sagt det kom nått mellan så sjukgymnasten har inte återvänt till jobbet efter semester å då vi inte har fler sjukgymnaster än denna som är försvunnen så är det bara att vänta.

kram

#11 / / Yasmine mamma till Dennis och angelina:

Så fina muggar. Härligt att resan var bra. Kraam

#12 / / Sussi:

Tidigare idag hade vi 23 grader, lite blåsigt och molnigt när jag gick från jobbet. Man har varit bortskämd med så mycket sol och varmare temperaturer så jag frös när jag gick till bilen, trots att jag hade en kofta på mig. ;) Det har verkligen slagit om fort, nu regnar det här och det känns lite höstaktigt. Vi får väl hoppas att sommaren ännu har några varma dagar kvar.. Kram

#13 / / Carolina:

Super fina muggar! Ja, det börjar bli lite ruggigt nu, men skönt ändå på ett annat sätt :)

Sv; ja, men visst behövs det. Hur fint som helst dessutom måste jag få erkänna hehe :D

#14 / / Pauline Hurtig:

så fina muggar :D

#15 / / MADDISENJ.SE:

Tack för dina fina ord, det värmer <3

#16 / / Johanna:

De säger värmen skall komma igen i helgen, så vi får väl se! :)