Skönt när det bekräftas

 
 
Köpt blommor till mej själv  - För att jag är värd det 
 
 
Ska bli spännane och se då de slår ut .. vita tror ja på och de doftar ju underbart 
Lite som piggar upp just nu behövs 
 
Massa saker att fixa och en sväng till psykologen me idag på dagens     to-do -list 
Och vet ni idag hade jag tom fika time ihop med min kärlek bara vi två .. härligt sånt behövs 
 
 
Japp idag kom ett brev på posten .. 
Det står att En operation blir utav den 21 maj så nuu är det på papper oxå 
Bara att försöka förbereda sej .... Skönt när det bekräftas 
 
 
 

 Miljoner TACK för all  Kärlek och omtanke ni ger  alla ni ..  ♥ ♥     Blir så glad utav era fina kommentarer både här och på instagram      LOVE YA !! 

 
Nu ska jag krypa ner i kojs som  mina älsklingar. ....miin goa familj 
Pussar . kramar och allt det där ni vet 
 
Ta hand om er ... Hej på en stund 
 
 
Publicerat i Allmänt
#1 / / ramona:

God morgon <3 Vad skönt att du fick veta vännen och att det blir operation. Ta hand om dig :) Stor kram

#2 / / Heléna:

Underbart att du har fått det på papper också - äntligen! Håller tummarna för att det ska gå fort fram tills dess och att operationen ska hjälpa dig att få bort värken <3 Visst är det vackert med liljor! Jag älskar dem, men är tyvärr allergisk mot dem så jag kan inte ha dem inomhus - passar på att titta på dem lite på avstånd och ute i en trädgård kan jag njuta av dem utan kliande ögon och rinnande näsa :D Hoppas du får en helt underbar dag vännen <3 Kramar om <3

#3 / / Jenny :

Härligt när det blir bestämt äntligen för dej 💝💝 ta hand om dej idag med allt du skulle göra . Ja vi hörs kramar pussar fina ❤

Svar: Men Tack Bästa <3 ja det känns lite otäckt men samtidigt glad o nervös till tusen det Måste gå o bli bra . Kan vi inte ses snart? kramar pussar
Ullie Webersköld

#4 / / Jenny :

Härligt när det blir bestämt äntligen för dej 💝💝 ta hand om dej idag med allt du skulle göra . Ja vi hörs kramar pussar fina ❤

#5 / / My:

Mysigt med en fika :D Skööönt att du fått en tid nu!!

#6 / / Natalie Salazar:

Fint med liljor <3
hur mår du ?

#7 / / Clin:

Åhh liljor. Gud vad dom doftar gott i hela huset =) Älskar dom!! Och du gjorde rätt i att köpa dom till dig själv. Älskar blommor men är så dålig på att köpa till mig själv. Varför vänta på att andra ska göra det?! ;)

Fika och dejter med sin andra hälft är så viktigt tycker jag. Mysigt
Kramar

#8 / / cecilia:

Wow så fina bilder!! :) <33

#9 / / Pauline Hurtig:

åh ja, du är värld alla blommor!

#10 / / Jessica Högberg:

Skönt att ha det på papper!

#11 / / åsa i åsele:

Liljor <3 klart Du är värd en fin bukett, Du är ju värd hur många som helst <3

Skönt Du nu fått operationsdatum bekräftat å kan ställa in Dig på att det verkligen ska ske.

kram

#12 / / MALIN:

Liljor är så himla vackra! Kram

#13 / / npfmorsan:

Klart man ska köpa blommor till sig själv 🌷 låter härligt, även kärleken måste vårdas ❤ sköt om dig, kram