När det inte blir som man tänkt sej

 
 Er värme stärker när det gör ont i hjärtat.
♡ ♡ 
 
 
 jag älskar dig så fantastiskt mycket och du är Alltid Alltid med mig    Pappa ♥ 
 
Och goaste Svärmor      Att jag aldrig får se dej mer gör så ont 
 Ni saknas oss så mycket  ♥ ♥ 
 

Livet blir aldrig detsamma igen. Nu väntar något nytt! LIVET 

När orden fastnar i halsen och tårarna trillar....

Man tänker idag ... idag går det rätt så bra sen kommer en tanke ,,.. en händelse och så börjar det igen 
Tomhet , gråt, huvudvärk ,, . gråt igen ... 
 

Det som har skett kan jag inte förändra. Det jag kan göra något med är livet jag har här.

 ”the show must go on” Ja jag lovar men jag känner mej inte redo än ... Denna sorg ... ..

 Miljoner TACK för all  Kärlek och omtanke ni ger  alla ni ..  ♥ ♥     Blir så glad utav era fina kommentarer både här och på instagram      LOVE YA !! 

 
Nu ska jag krypa ner i kojs som  mina älsklingar. miin goa familj 
 
 
 
#1 / / Netti Starby:

Så himla fint skrivet och många styrkekramar <3

#2 / / ramona:

God morgon vännen <3 Skickar lite styrka över nätet till dig och en kram.

#3 / / Julia:

Massa kramar!

#4 / / Matilda Berlin:

<3 <3 <3

#5 / / Denise:

Det är bara att låta det ta den tid det tar <3

#6 / / Dixi Wonderland:

Har själv förlorat anhöriga och det tar tid att bearbeta sorgen :/

#7 / / Carolina:

Riktigt tufft :( jag hoppas att det snart blir bättre! <3

Sv; åh tack ska du ha :D
Jo, men visst. Idag känner man sig dock väldigt trött :P

#8 / / sarah:

tack så mycket du ska ha =)

#9 / / Anita:

Det tar tid att hantera sorg på ett hanterbart sätt.. Men det får det lov att göra!

#10 / / My:

Låt det ta tid <3

#11 / / Ama de casa:

Saknaden kommer alltid att finnas där - men dom fina minnena kommer att ta överhand. Fast det tar tid...
Kram

#12 / / S a n d r a :

Förstår att det är jobbigt :( så hemskt att förlora dem man älskar, men dem är stolta över er och kikar på er från himlen, stor varm kram till dig <3

#13 / / petra:

Du har precis mist din pappa tänk på det och ha ingen brådska du måste få vara ledsen och sörja,stor kram finaste fina.

#14 / / Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Det är en svår känsla när det inte blir som man tänkt sig :/

#15 / / Freja:

<3 <3

#16 / / Veiken:

Tiden läker alla sår sägs det. Sant, men ärren finns kvar för alltid! Det kommer att bli lite längre mellan gråten och den stora saknaden och fram kommer de lyckliga ljusa stunderna, mer och mer! Det kan ta lång tid, men det kommer. Kram

#17 / / åsa i åsele:

Kram min fina vän <3

#18 / / Johanna Utterberg:

Det kommer bli fler ljusa stunder framöver och ja livet går vidare, men man får vara ledsen och sörja när man behöver det <3 Det kommer alltid göra ont, men man kommer lära sig leva med det. Kram

#19 / / Pauline Hurtig:

<3<3<3

#20 / / Linda:

Åh så är det ibland hoppas det går över
Svar: Haha ja den är så bra, haha jag med på repeat!!

#21 / / Anna:

Usch så tråkigt!
Men så sant att livet går vidare med alla ljusa härliga minnen av nära och kära som varit med och format oss till dem vi är idag! En stor del av dem bor vidare i oss och som vi för vidare till nära och kära i vår omgivning och våra barn. ❤️

#22 / / MALIN:

Du är så stark och så fin! Ta den tiden du behöver. Kram

#23 / / n:

Stor kram <3

#24 / / MALIN:

Du har det så himla fint! Kram