Livsviktig energi

 
Inväntan på Bästa goa som ska komma på fika time 
 

HEJ ♡

Hej finaste ni!
 
Gud alltså va det betyder mycket en liten fika stund med sin goa vän  =
Kärlek    Man tycker man inte har ork och sen är det så viktigt !?!
Så mysigt att tanka nödvändig livsviktig energi som jag behöver nu.. verligen behöver nu  
 
 
Idag har jag haft date med min goa Nilla   ♥ 
Med härlig god kladdkaka  satt vi där och tjötade och möös 
 
Att ha såna där mysiga träffar Det bara behövs... 
För mej är det guld värt alltså . Man bara känner hur man tankar viktig energi  underbart!! 
Man lyckas glömma sin smärta och alla ledsamheter  för en stund så skönt 
 
 
 
Denna fina bästa Nilla hade med sej en Beklagar "blomma" oxå och ja älskar ju oliv träd 
Tusen TACK åh blev så glad men du behövde ju inte 
Hur bara Vet hon att jag älskar dessA TRÄD ?
 
 
 
Blir alltid så glad när jag träffar min vän synd det inte är så ofta men vi får ta snart igen 
 
T A C K Goaste för Allt Allt idag !! 
 
Nu lite tid med kärleken här innan  läggdax 
 
ALL KÄRLEK 
 
 
#1 / / Netti Starby:

Vad mysigt att ni fick lite tid tillsammans och vilket fint träd du fick! <3 Kramis

#2 / / ajlimullersandvik.blogg.se:

älskar också olivträd :) Men här i Umeå lever de bara på sommaren ;/

#3 / / Matilda Berlin:

Jag vet att jag har sagt det förut, men alltså WOW vad fint du har det! =) kram <3

#4 / / Miss Jennifer:

Mysigt med tid tillsammans :D

#5 / / Veiken:

Så fint du hade dukat! Bästa vänner är guld värda. Kommer dom dessutom med olivträd smälter man! :)

#6 / / Petra Olsson:

Så mysigt du har dukat för dig och din vän,underbart kramar

#7 / / Ellen Gräntz:

Mysigt att fika ihop!

Så fint att fika och att få ett olivträd :). Härlig vän :)

#9 / / Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Ibland måste man få fylla på sin energi lite :)

#10 / / Johanna Utterberg:

Så skönt att få fylla på sin energi lite med en vän och vilket fint olivträd du fick :) sv: Vad kul att du tipsade om dem vännen, jag kontaktade faktiskt just det företaget tidigare i veckan för att få köpa in deras produkter, så väntar på svar :) Tycker också att de passar min butik/stil. :) Hoppas allt går bra denna vecka och jag beklagar sorgen <3 Kram

#11 / / Pauline Hurtig:

ja en fika stund kan verkligen göra mycket!

#12 / / Linda:

Det är livsviktigt med fika och vad gulligt av din vän.
Svar: Ja, haha underbar kommentar. Precis som att jag skulle ha en skyldighet i att svara på anonyma kommentarer, herregud så dumt. Samt att personen inte heller vågar stå för sin kommentar och kommentera anonymt.
Det krävs inget tillstånd men man får ju tänka sig för så att man inte fotar där man inkräktar på någon eller något såklart. Finns att läsa på Länsstyrelsens sida vad som gäller.
Det blir ju helt underbara bilder från ovan!

#13 / / MADDISENJ.SE:

Det är så härligt när man får till de där stunderna!!

#14 / / Mirre Sweetwords:

Så fint du dukat och vänner kan verkligen göra allt lättare

#15 / / Julia:

Så mysigt med fika med en god vän!

#16 / / My:

Så härligt med sådana vänner :)

#17 / / Linda:

Låter som att jag missat en hel del, menade absolut inte att vara tycken mot dig, förstår att de måste varit riktigt tufft & fortfarande är!!!

#18 / / Louise:

Så härligt att fika med en vän man får extra energi då! :)

#19 / / Johanna Utterberg:

sv: Ja, jag har börjat planera ett inköp som kommer in i början av juni :) Kul! Kram

#20 / / Carolina:

Ja, det är så himla viktigt att träffa någon man verkligen tycker om och få prata ut eller liknande. Så trevligt :D

sv; jo, men så är det ju! Okej, ja men hoppas att det då inte förvärras! :)
Tack, hittills har min torsdag varit underbar!! Hoppas att din torsdag också har varit bra idag :)

#21 / / Carolina:

Ja, det är så himla viktigt att träffa någon man verkligen tycker om och få prata ut eller liknande. Så trevligt :D

sv; jo, men så är det ju! Okej, ja men hoppas att det då inte förvärras! :)
Tack, hittills har min torsdag varit underbar!! Hoppas att din torsdag också har varit bra idag :)

#22 / / Pauline Hurtig:

så fint med olivträd :)

#23 / / Eva`s blogg:

Det ger mkt energi med väninna träff, det skall jag i morgon :) fin tmed olivträd åh va snällt ju stor kram

Gillar verkligen ditt rosa porslin :)

#25 / / cecilia:

men åå så mysigt!! <33