Hurra Jag vann

 
 
HURRA jag vann Äntligen något som går åt mitt/vårt håll 
 
 Personliga tavlor är designade just för dig.
 Du kan beställa en poster till någon speciell person och som blir en unik gåva som verkligen kommer att uppskattas. Här kan du vara med att påverka hur postern ska se ut
 
En jätte bra Gåva till tex barndop, bröllop eller varför inte till dej själv 
 
 Dessa UNIKA poster finns***** HÄR ****denna tjejen som driver sitt egna företag & har därmed lagt sin fokus på dom mer UNIKA  posters.
 
 
JAG VANN min fina poster hos       goa EVA       med sin fina blogg och blev såååå G.L.A.D.!! 
Glad att äntligen en liten grej går åt mitt/ vårt håll 
Valde ju kärlek som  ni ser Sååååå FIN är den TACK EVA!! Goa du  ❥ 
 
 
 
#1 / / Eva`s blogg:

åh tack snälla, men va fin du tog o visst är det roligt att den är så unik o personlig? kul att du blev glad gumman kram kram

#2 / / Mirre - Sweetwords:

Oh så fin tavla, grattis

#3 / / Annelie:

Grattis till din fina tavla vännen,, den är du verkligen VÄRD.

Kramar om Annelie

#4 / / Anna:

Så fin! :)
Grattis, visst känns det nästan som en miljonvinst när man vinner något över huvudtaget!