Det är smärtsamt - Borde finnas besöks tid

 
HAPPY Fredag Darlings!!
Wohooo Långhelg i sikte 
Och alltså exakt hur LYXIGT  härligt är det inte med långhelg nu?!? 
Skatterna som är lediga både månd och tisd. Härligt! Mysa med hela familjen stort GILLA på den !!   – check! 
 
En dag med Aprilväder verkligen 
ena minuten Sol,  andra Regn  , tredje Hagel  
Jäkla skit väder och så blåst emellan där oxå 
 
 
 
 
 
 
oj oj nu börjar visst ögonen gå i kors här 
Vi får se vad morgondagen har att erbjuda De blir väl regn i gen sååå 
Sov gott min fina vän så ses vi igen i morgon! 
Önskar dig en riktigt, riktigt FIN  morgondag fylld av glädje!

Kramar & Kärlek!

 
 
#1 / / Carolina:

Haha eller hur! Både i torsdags och igår var sådant väder. Många brukar alltid säga: vart tog värmen vägen? Ja, var lycklig att den ens kom eftersom att det är så ovanligt då det inte direkt är känt i april ;)

Sv; ja, det har varit en bra vecka hittills! Ja, låter bra det med. Mina planer har inte utgått helt ifrån vad jag skrev heller, men det var typ det jag visste då. Sen tar man precis som du säger dagen som den kommer ;)

#2 / / Matilda Berlin:

Hoppas verkligen du får en underbar helg finaste <33

#3 / / My:

Mysigt med långhelg tillsammans :)

#4 / / Wanderlust by Jona:

Åh så härligt med långhelg, hoppas verkligen att du får njuta ordentligt av den! :D

#5 / / Eva`s blogg:

Ja du hade det funnits hade jag varit glad stor kram

#6 / / Pauline Hurtig:

besökstid i himmelen hade varit underbart! <3

#7 / / Netti Starby:

Vad härligt att dina skatter är långlediga och håller med dig med besökstiden! <3 Kramis

#8 / / Heléna:

Skönt med långledigt för barnen :D Jag jobbar både måndag och tisdag, men vi behövs ju lika mycket då som andra dagar när vi arbetar med människor med psykisk ohälsa. Ibland behövs vi ju till och med mer vid dessa helger <3 Hoppas du får en riktigt fin helg vännen och om du kommer på ett sätt att få kontakt med himlen och beställa besökstid så får du gärna berätta det för mig. Jag och pappa kör på långdistanssamtal, men tyvärr så är det ju inte med facetime så jag ser honom inte. Jag känner hans närvaro trots att det snart är 13 år sedan han somnade in - han kommer alltid att finnas här. Stor kram <3

#9 / / Johanna Utterberg:

Så himla härligt med långhelg nu!! :D Kram!

#10 / / NICOLE:

Ja tänk om det vore så.. <3 men ja, himla skönt med långhelg iaf =)

#11 / / Linnea Kinis:

jobbigt med aprilväder! idag har det dock varit jättefint här :)

Det var samma här idag, riktigt aprilväder :)

#13 / / Louise:

Håller med hade varit underbart med besökstid i himlen! <3