Very green

 
 
 
Had a very green breakfast this morning. 
 

Hello darlings!

Today’s breakfast

Jag kikar bara in lite snabbt för att önska er en fin Torsdag

 

Vilken underbar dag vi har här, strålande sol och så varmt! Alltså jag blir alltid så lycklig när det är bra väder, vet inte varför men jag har alltid känt mig lite  eller ja Mycket väderberoende. Allt känns så mycket lättare med blå himmel och sol - så tycker jag iaf

Har ju oxå mindre ont oftast såna dagar så  ja kanske därför

Nu hänga tvätt innan skatterna kommer hem 

Önskar dig en magnifik torsdag! 

Kramar & Kärlek!





#1 / / Netti Starby:

Vad härligt att du har bra väder och ha en fortsatt fin dag! :-D Kramis

#2 / / åsa i åsele:

En positiv å glad Ullis, det gör mig glad <3 Jag hoppas Du har fortsatt fint väder och att Du fortsättningsvis får mindre ont. kram

#3 / / Amanda:

Mums vad gott<3

#4 / / Jennifer:

Åh gott! Jag saknar vitt bröd haha

#5 / / Ama de casa:

Skönt med en sån dag :-) Såg gott ut det där :-)

#6 / / MALIN:

Så gott! Mums! Kram

#7 / / NICOLE:

Smarrig start på dagen :D Visst är det härligt när solen visar sig :)

#8 / / Johanna Utterberg:

Vilken smarrig frukost! :) Kram

#9 / / Annelie:

Vi har haft en mulen och blåsig torsdag, men ändå varmt.
Jag ska tvätta en maskin tvätt i morgon och vika in en annan, lördag tänkte jag jag skulle sätta mig med stryktvätten, då Göran jobbar extra på sitt jobb.

Ha nu en riktigt mysig fredag.. // Kramen Annelie

#10 / / Linnea Kinis:

mums med paprika på macka!

#11 / / Moa:

Härligt med fint väder här i Norrköping har det också varit strålande väder dock känns hösten av trots allt men det är en årstid jag älskar. Kram finis ♥️

#12 / / Petra Olsson:

Så underbart med fint väder ☺️Det påverkar mkt i humör ☺️💕Kram o natti