Tack vare honom själv

 
 Underbara flowers från min älskling 
With flowers in my home.........It makes me feel so good
 
 
Hej hallå raringar!
 
Men vilken underbar höst dag vi har haft här hos oss idag Solen hurra !! 
Vad glad jag blir att ni vill kika in här hos mig. Det gör mig alldeles varm i hjärtat! Ni betyder sååå mycket, varenda en av er ❥
Hur har ni haft det idag hjärtan? Allt väl hos er?
Jag mår Bäst....
av   S O L E N
 
 
 
Min goa älskling   är så bra på att uppmuntra mej alltid då jag är ledsen  igår kom han hem me dessa underbara blommor och jo han fick mej må bättre men det va ju Tack vare honom själv  Det är han som är min trygghet mitt ljus ,min stöttepelare ,mitt hjärta
men det säger ja inte alltid högt han får gärna köpa blommor för dÅå blir jag glad
Min älskling jag älskar dej mest !!! 
 
Jobbdag i morgon så nu dax för sängen
 
Tack för mysiga stunden ni va här 
Ha nu en god nattsömn och va rädda om er i morgon 
 
sussa gott 
 kramar & Pussar 
 
 
#1 / / Annelie:

Men OJ så rött träd redan. Men, vackert äré.
Vi hade också en riktigt fin höstdag igår, tror (verkar det som) att vi får en lika fin dag idag.

Ha nu en riktigt bra arbetsdag.. // Kramen Annelie

Visst äré roligt när gubbarna kommer med blommor, det är inte alls så ofta numera som det var i början av vårt förhållande.

#2 / / Elin Bjurek:

Åh vilka fina blommor <3

#3 / / Sara:

Så härligt med både sol och blommor!

#4 / / elin:

Så fina blommor!<3

#5 / / Netti Starby:

Åh vilka vackra blommor du fick av din älskling! <3 Kramis

#6 / / Linnea Kinis:

ja det har varit sol här med, så härligt! :D

#7 / / Eva`s blogg:

ja sol vill jag ha alltid men så blir det inte he he fina blommor kul att få :) här börjas det jobba 7 i morgon efter 4 v sem kram å fin söndag

#8 / / JoJo:

att få blommor är aldrig fel och så härligt med sol :) den är rätt sällsynt nu för tiden tycker jag :/ hoppas du får en fin söndag. kramar <3

#9 / / Ama de casa:

Vilka vackra blommor! Och höstträdet är riktigt tjusigt det med :-)

#10 / / Kattis:

Hoppas dina 4 timmar flyger fram idag och att solen skiner på dig även idag! Så härlig karl du har som överraskar med blommor!😀
Kram

#11 / / Johanna Utterberg:

Åh så gulligt med blommor!! :) Då blir man glad! Kram

#12 / / Dixi Wonderland:

Jätte fina blommor :D

#13 / / åsa i åsele:

Gulligt av Din man att komma med blommor <3 Även om det kanske "inte är nödvändigt" så blir man ju glad.
Någon sol har jag icke sett till, gråmulet trist fryskallt å yes jag blir gnällig.
Elin är på bio med Nea, tredje söndagen på rad som lokala bion kör "barnfilm" ,
blir lite dyrt... 100:- gången, ja då är det biobiljett + popcorn & läsk.
Jag hoppas det gått bra att jobba, att Du är rädd om Dig.
kram

#14 / / Louise:

Men så fina blommor 😊

#15 / / Louise:

Men så fina blommor 😊

#16 / / ajlimullersandvik.blogg.se:

men ååh så härligt fint, och att få blommor är ju bara guld <3

#17 / / Petra:

Lyx att få en bukett blommor 💕💕💕kram

#18 / / Jennifer:

Älskar att få blommor :D Så fina :D

#19 / / Emma Fernhagen:

Blommor gör ju så mycket faktiskt!:)

#20 / / NICOLE:

Så fina blommor! Det är underbart att ha det hemma :D Och ja idag var det en väldigt fin höstdag! Hoppas det kan hålla i sig =) SV: ja men tack snälla! Känns så himla bra :) kram

#21 / / Frida G Svensson:

underbara blommor! jag brukar faktiskt köpa blommor till min sambo, och en liten version till vår dotter.

#22 / / Gabriella :

Åh såå fina blommor!!

#23 / / Julia:

Så fina blommor!

#24 / / moa:

wow! VILKEN underbar blogg du har jag verkligen kände mig super välkommen hit med dina ord du skriver till oss läsare. och vilken man du har som har gett dig dessa vackra blommor. <3 :)

#25 / / Jenny:

vilka fina blommor :)

#26 / / cecilia:

SÅÅ FINA BLOMMOR!! :)<33

#27 / / MALIN:

Vilka fina ljusstakar! Kram

#28 / / åsa i åsele:

Go morgon fina Du, jag hoppas Din måndag blir underbar på alla sätt <3

Det går icke att kommentera i Ditt senaste blogginlägg.

Idag följer jag C till Umeå, hon ska till Sjukhuset, sedan har vi planerat in eftermiddagen på IKEA & Rusta :)
Vi åker vid 8.30 och kommer troligtvis inte hem förrän efter kl 17, C ska vara på Sjukhuset vid 11 och vi har ju typ två timmars bilkörning till Umeå (18 mil).

kram

#29 / / Ama de casa:

Vet inte varför, men jag lyckas inte kommentera nästa inlägg?

Skönt att jobbhelgen är över och hoppas du har sovit gott :-)

#30 / / ajlimullersandvik.blogg.se:

jag förtidsröstade eftersom jag inte heller skulle vara hemma på söndagen, så det kan man ju tänka på till nästa gång det är dags :)

jag tror du har råkat klicka i att man inte får kommentera ditt senaste inlägg, men det är en fin köksbild :)