Så va det offeciellt

 
 
Hej sweeties!
God kväll min vän. Har du haft en fin dag?
Vad har ni  gjort en dag som denna? 
 
Här har vi i varfall haft Lördagsfeeling... 
Mys med la familla .. Härlig god hämtmat idag och bara kollat film och myst 
Denna jätte mörka grå och jätte dimmiga dage
 
Så va det officiellt höst på riktigt! 
Efter Höstdagjämningen som vi hade här 
Det känns verkligen och vi va vid skogen idag oj va med massa löv som ramlat ner 
 
 
 Denna underbara lyktan som vi köpte i SMÖGEN    gillar den Massor!! 
 
 
 
 
 
Sen har vi haft stor handling och va även och hämtade Ägg och potatis hos bonden 
 
 
 
 
Nu dax att sluta de små blå mellan de vita lakanen
Sov så gott nu då så  hörs vi förhoppningsvis imorgon igen!
 
Kram på er!
All Kärlek ❤️
 
 
 
#1 / / Ramona:

Det är bra höstigt ute, lite mysigt samtidigt som det känns lite vemodigt <3 Hoppas du mår fint. Kramen

#2 / / Amanda Jona [FOTOGRAF]:

Åh jag håller med, lyktan är ju bara så fin! :D

#3 / / Ama de casa:

Vilken jättefin lykta! :-)

Här har vi inte riktigt höstkänsla ännu. 25 - 30 grader på dagarna gör att det känns mer som sommar fortfarande :-)

#4 / / Dixi Wonderland:

Smögen har en massa söta butiker :D

#5 / / Netti Starby:

Åh vilken fin lyckta och hos mig är det också grått och trist väder. Ha en fin dag! :-D Kramis

#6 / / åsa i åsele:

Höst har vi haft sedan mitten av augusti ;-) nu börjar det kännas som om vintern är på G. Skulle inte bli förvånad om jag vaknar en morgon och hela världen är vit... det börjar dra ihop sig nu.
Väldans fin lykta.
Jag köpte ägg igår på skördemarknaden :)
Ha en skön söndag, kram

#7 / / Linnea Kinis:

ja nu är det höst!

#8 / / Sara Karlsson:

Åh jätte fin lykta!

#9 / / Johanna Utterberg:

Så härligt med hösten tycker jag! ;) Kram

#10 / / Amanda:

Ser så mysigt ut<3

#11 / / ajlimullersandvik.blogg.se:

jag måste nog också ge mig och finna mig i att det är höst... suck! Vill inte!!! Men jag ska verkligen köpa lite ljus och nytt te så jag kan göra det bästa av saken ändå.

#12 / / Sussi:

Tyvärr är det så att hösten är här. Även om det var rätt varmt och skönt just idag. Nu är det julen man får se fram emot härnäst. Superfin lykta! :) Kram

#13 / / NICOLE:

Å så fint =) Jaa nu är det höst:) Underbart tycker jag! Vill också ut i skogen snart och beundra alla fina färger och fota :)

#14 / / Anita:

Underbart när man kan myyyysa ordentligt inomhus :D

#15 / / Louise:

Va mysigt! :)

#16 / / Heléna:

Det märks verkligen att hösten är här nu. Så fina bilder! Hoppas du har haft en riktigt fin och mysig söndag vännen <3 Kramar <3

#17 / / Jennifer:

Kallt och j*vligt :(

#18 / / icaibloggen:

Ja man märker verkligen på vädret nu att hösten kommit, inte min tid på året, men ska försöka göra denna hösten till den bästa i mitt liv, hihi. Hoppas allt är bra med dig!! kram