Ni får ursäkta mej

 
 
 
 
En rolig  lååång dag men oj så trött jag är 
 
Först ett jobb pass Sen iväg med träff med min goa annika Vi har det så mysigt ihop Alltid  = Kärlek 
Sen hem till mina små skatter och vi hann träffas en stund oxå idag innan läggdax 
Jag är ju verkligen inte van vid så långa dagar 
 
Nu sitter vi här vid det romantiska ja och min äkta hälft Störtsta Kärleken vid var sin dator ... igen Visst är det Kärlek fniss .. ja tänk att det är det sitta så nära Härligt !! 
 
 
 
 
 
Nä Ja tyvärr ja måste säga att det här med försäkringskassan och doktorer,sköterskor, sjukgymnaster
Detta tar knäcken på mej !! 
Jag tappar all ork . Den energi jag har  Den går åt för ja har massa ont . Försöker va duktig att jobba kämpar på och då liksom är de där och sparkar undan benen för en liksom !! 
Precis som inte tankarna går i ett redan allt med ekonomi och så HUR Tror de man överlever på INGA pengar alls en  månad ?? Jag orkar inte Ni får ursäkta men orken är slut nu 
Känner ändå det blir så mycket gnäll just nu här men har jusvårt att hålla humöret uppe 
MEN SÅ TACKSAM jag är att ni är här ALLA underbaringar TACK TACK för ert stöd!! 
KÄRLEK TILL ER 
 
 
 
Önskar dig en f.a.n.t.a.s.t.i.s.k. morgon dag och vi hoppas väl på sol va?
 
KRAMAR & MASSA KÄRLEK !!
 
 
 
#1 / / Netti Starby:

Jag förstår att det tar knäcken ur dig och ta hand om dig! <3 Kramis

#2 / / Eva`s blogg:

Usch va trist att läsa, ja fk är inte kloka alls dem tar ingen hänsyn o om man nu inte har en buffert blir det tufft, hoppas det löser sig & jag vet att det är tufft men för ens barn orkar man mer än man tror skickar energi o styrka stor kram <3

#3 / / Anita:

Åååh, människor ibland alltså.. Man blir så less!
Ta hand om dig och ge inte upp!! <3 Kram

#4 / / åsa i åsele:

Mm känner till det där... sitter ju dock relativt säkert just nu ;-)
Däremot är ju J arbetslös å ekonomin... ja det är inte skoj.
Roligheter är nödvändiga, ett bättre sätt att tanka energi finns icke.
kram

#5 / / Ama de casa:

Fy vad jobbigt det där låter... Tur att du är omgiven av så mycket kärlek i alla fall!
Kram

#6 / / Julia:

Fy så jobbigt! KRAMAR!

#7 / / Amanda:

Så mysigt du har det, men fy stackaren, kramar<3

#8 / / Dixi Wonderland:

Hoppas att det löser sig :/

#9 / / Angelica:

Så tråkigt med försäkringskassan & allt :( Men i övrigt låter det som en mysig dag <3

#10 / / Petra Olsson:

Nej då ge inte upp detta fixar du vi är många som stöttar dig härinne, kramar vännen

#11 / / Kattis:

Så tråkigt att det strular med ersättning, förstår att det suger energi av dig! Nu för tiden behöver man vara frisk för att klara av att vara sjuk och kämpa för sin rätt när man behöver!😔
Ta hand om dig!<3 Kramar

#12 / / Heléna:

Skickar massor av styrkekramar till dig vännen och förstår verkligen att det tar musten ur dig med allt omkring <3

#13 / / Johanna Utterberg:

Låter verkligen inte lätt :( styrkekramar till dig!

#14 / / Linnea Kinis:

haha ja vi sitter också vid var sin datorn nu :)