När man inte är på topp... Är det skönt med ett skumbadsdopp

 
 
När man inte är på topp... Är det skönt med ett skumbadsdopp 
 
God afton darlings! Är allt väl hos er??
 
Idag är det höstdagjämning.
Det innebär alltså att dagen är lika lång som natten idag vilket betyder att nu blir det bara mörkare och mörkare. Alltså ja vet inte om ja gillar det där alls 
 
Nu är det fredag, en bra dag, det är slutet på vardan´ det är nu helgen startar…. wohooo !!!
Har ni börjat starta in helgen eller har ni kanske jobb helg ? 
Här ska vi äntligen vara lediga båda två . 
 
När man känner sej sådär i bland så vill man bara dra täcket över huvudet och särskilt i regnväder.. PRecis så kändes det idag Allt jag skulle göra på min lediga dag .. jo lite har gjorts men ..... 
Ja bästämde mej för ett varmt skumbad i med stora skumbollen Väldigt mysigt va det 
 
Och ja ibland får man helt enkelt inte bada  ensam ... mjauar utanför dörren ... Släpp in mej !!! 
Väldigt spännande med ljus och skumbad 
 
 
 
SKRÅLLAN bollan   -  Ja kan va duktig me..... ibland ..
 
 
 
 
 
 
En DAGENS : 
FREDAGSMYSET ... Ja men ibland blir ju myset Man tager vad man haver .. Så blev det idag men det va mysigt det oxå 
 
 
 
 
Ja men mitt sällskap kunde väl varit liiiite skojigare kanske om man säger så 
Får vi kolla då vi äter .....ok tack mamma 
Med två näsor i datorn och hörlurar på ... Tja inte så mycket sällskap men ja vi satt ju vid samma bord
Ja ja i bland får man ..
SÖTPELLAR   man har dessa underbaringar då det känns jobbigt i bland 
 
 
Nu trött efter en  soft fredagskväll med tända ljus och stora skålar med popcorn mumms och idol blev det oxå 

Hoppas ni har en mysig kväll vänner vad ni än gör  denna regniga kväll

.Önskar dig en riktigt, riktigt FAB & festlig Lördag!!!

ALL KÄRLEK 

 

 

#1 / / Amanda Jona [FOTOGRAF]:

Åh vad det där såg härligt ut, hoppas allt är bättre nu! :)

#2 / / Biggeros:

Härligt med en mysfredag med god mat och mys i soffan. Visdt betyder det att ha barnen och mannen omkring sig när det är som värst. Även ett ett varmt skönt bad i regnväder. Hoppas att allt är bra med dig vännen// kramiz

#3 / / Petra Olsson:

så härligt med skumbad:) kramar

#4 / / Dixi Wonderland:

Det där badet såg jätte härligt ut :D

#5 / / Ama de casa:

Här var det poetiskt redan i rubriken :-)

Mysigt badsällskap också :-)

#6 / / Netti Starby:

Vad mysigt med ett skumbad och så himla söt kisse! <3 Kramis

#7 / / NICOLE:

Sambon jobbar o jag är Ledig, så jag åker på kalas med släkten istället för att sitta själv 😄 så skönt med bad ibland!

#8 / / Kattis:

Åh vad jag saknar att ha ett badkar, är så skönt att ta ett bad under dessa kalla månader! Hoppas ni har en fin lördag!<3 Kram

#9 / / Ida:

Ett bad är bland det bästa! <3

#10 / / JoJo:

nej usch jag gillar inte heller att vi går mot mörkare tider, igen. känner mig inte alls redo för det :(

vad kul att du följer mig också <3 ja men jag håller med och jag uppdaterar oftare på insta än bloggen. tycker att det är lite roligare faktiskt. haha :P hoppas du har en fin helg. kram <3

#11 / / Heléna:

Klart att söta Skrållan vill vara med och bada :D Så fina flickorna är <3 Hoppas du får en helt underbar fortsättning på helgen fina vännen <3 Kramar <3

#12 / / Amanda:

Så mysigt med ett bad<3

#13 / / JUNITJEJ:

Så härligt med skumbad!

#14 / / Johanna Utterberg:

Åh så härligt att ha badkar, det kan jag verkligen sakna sen jag flyttade hemifrån! :) Kram

#15 / / ajlimullersandvik.blogg.se:

tycker badet och ätningen ser härlig ut, ibland måste man bara få äta i vardagsrummet liksom ^^

#16 / / Louise:

Men åh va underbart med ett så mysigt bad! 😃