Lovely mess

 
LOVELY Mess in bed! 
 
Ja men är sådär vissa jobb dagar jag orkar bara inte bädda 
 
här är de grå påslakanen igen ja pratade om innan . 
 
Mår jätte illa och ska lägga mej tror det va det ja åt innan idag håller verkligen tummarna för inte där är magsjuka blää när det går runt om 
 
Så vi kan väl höras i morgon kramar om och natti när det är dax 
 
 
#1 / / Netti Starby:

Nej fy hoppas verkligen att du slipper magsjuka! Kramis

#2 / / Sara Karlsson:

Snygga påslakan! :D Nej usch hoppas du inte får magsjuka! Krya på dig!

#3 / / åsa i åsele:

OMG jag hoppas verkligen Du bara mår SKIT pga värk å överansträngning å slipper magsjuka, finns det nått värre tro ;-)

Bra Du ska till läkare, så här kan Du icke ha det. Att ha värk, försöka jobba å samtidigt föra en dialog med fkassan det tar på både kropp å knopp, fkassan ger ju en psykisk oro ;-)

Ska strax duscha, ska bara dricka upp kaffet först. Sedan utflykt med min mor. Jag hoppas på bättre väder.

Krya på kram <3

#4 / / Amanda Jona [FOTOGRAF]:

Usch då, krya på dig! :)

#5 / / Anita:

Krya på dig! Kram

#6 / / Dixi Wonderland:

Hoppas verkligen inte att du har blivit magsjuk :/

#7 / / Eva`s blogg:

Jag skiter oxå i att bädda ibland, på helgen he he oj hoppas inte det är magsjukan! stor kram å krya på dig <3

#8 / / Julia:

Man behöver ju inte alltid bädda, de är mysigt ändå!

#9 / / Heléna:

Hoppas du mår bättre idag fina vännen <3 Jag är hemma från jobbet sedan igår med feber och illröd hals, men mår bättre idag så det finns hopp om helgen :D Kryakramar <3

#10 / / Amanda:

Hoppas at du snart mår bättre!

#11 / / Louise:

Usch då hoppas inte du fått magsjuka!!! Krya på dig!

#12 / / NICOLE:

Nämen så jobbigt med måendet :(( Hoppas det snart är bättre, håller tummarna!!

#13 / / Angelica:

Så fint du har det!

#14 / / Johanna Utterberg:

Hoppas verkligen illamåendet går över!! :(

#15 / / ajlimullersandvik.blogg.se:

Men blä, krya på dig <3