Livingroom

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Heeeej mina Hjärtan!!  ❥ ❥
 
Hoppas att ni har haft en skön helg 
Alltså vilken galen start jag har haft på den här söndagen…Idag vaknade jag med världens migrän  och halva dagen har gått åt att mildra den med vila  Inte nåt sånt där som amn önskar sej på en ledig dag jag hade tänkt att fixa idag men ja ja så är det ju . 
Sovit i perioder idag men ja i bland är det det bästa . 
Nu är det nog bäst jag hoppar ner mellan lakanen igen . ja idag är det i de gråa Det kan ni får se i morgon 
 
 på återseende!
Kramar & Kärlek!
 
 
 
 
 
#1 / / Netti Starby:

Hoppas att du slipper migrän idag och så himla fint ni har det! :-D Kramis

#2 / / Amanda Jona [FOTOGRAF]:

Men usch då, hoppas migränen släppt nu! :)

#3 / / Annelie:

Hoppas att du är bättre från din migrän idag, nu när du skulle upp tidigt och allt.

Låter era katter bli blommorna du har så på bordet..??

Ha nu en riktigt härlig måndag... // Kramar om Annelie

#4 / / Åsa i Åsele:

Jag hoppas Du sovit gott och vaknat pigg.
Eländigt med denna migrän... borde ju helt förbjudas, liksom all värk å övrig sjukdom.

Själv har jag sovit skitdålig i natt. Helt jäkla värdelöst med sömn.

kram

#5 / / Anita:

Så fint !!

#6 / / ajlimullersandvik.blogg.se:

Jag förstår det, jag har aldrig lidit av värk men kan tänka mig att man bara vill krypa ur sig själv. Ont har jag haft, svåra smärtor till och med, brutit några ben och så, men aldrig värk på det sättet. FY! Migrän lider jag dock av, så jag lider med dig av det också. Sömn är det enda som lindrar liksom...

#7 / / Alice Lindström:

Vad fint och usch för migrän!

#8 / / Linda:

Så himla mysigt!

#9 / / Johanna Utterberg:

Åh vad jobbigt med huvudvärk! Hoppas du får en bättre måndag. Så fint ni har det :) Kram

#10 / / Julia:

Jobbigt med migrän :( Så fint!!

Usch stackare :(. Jag åkte in med den värsta migrän jag någonsin upplevt i torsdags fick göra hjärnröntgen och ryggmärgsprov trodde verkligen att jag fått en hjärnblödning :(.

#12 / / elin:

Åh så fint!<3

#13 / / Felicia:

fint :D

#14 / / Norahsmamma:

Fin bricka på bordet!!

#15 / / Dixi Wonderland:

Hoppas att du mår bättre nu :/

#16 / / Jennifer:

Såååå fint 👌🏼😍

#17 / / Ama de casa:

Vad fint du har det! :-)

Hoppas den DUMMA migränen är väck nu!

#18 / / Days by Johanna:

usch trist med migrän, hoppas det känns bättre idag

#19 / / Gabriella :

Såå fint!!

#20 / / Sofia Werlin - mammaliv & hälsoliv :

Älskar ert vardagsrum 😍

#21 / / jannice:

Hej, hoppas de är bättre med din migrän... Var kommer dina snygga krukor (betong`?) ifgrån? kram

#22 / / Kattis:

Men usch då, hoppas den förbaskade migränen är borta idag så du fått en bättre start på veckan! Så fint du har det hemma också!:) Kram

#23 / / Linnea Kinis:

så fint du har på din bricka :)

#24 / / NICOLE:

Nej fy så fruktansvärt med migrän! Det är verkligen bland det värsta jag vet...
Men såå fint du har det!

#25 / / Asylmamma:

Men fy!! Migrän ska man aldrig behöva ha ❤️ Stor kram till dig och hoppas verkligen att du får må helt bra snart!

#26 / / Amanda:

Så mysiga bilder<3